loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 12
چهارشنبه 10 اسفند 1401 زمان : 10:47


seo به معنی سئو محتوا می‌باشد که در نهایت بتواند در حاصل نمایش داده شود. با خیل عظیم تغییرات و بروز رسانی ها این قابلیت و امکان وجود دارد که شما بعضا نکات را از دست بدهید.
با تلف کردن بعضا از نکات ممکن می باشد بقیه سعی های دیگر شما از در میان رود. واقعا هیچ کسی نمیخواهد این اتفاق رخ دهد.
اما اگر‌که آنان‌را به درستی جاری ساختن دهید می توانید از مزایای افزایش ترافیک استعمال نموده که سبب به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء کاربران مستمر می گردد. که می باشد که ترافیک بیشتر و فروش بیشتر را نخواهد؟
فاکتورهای رنک گیری و سئو در چند سال اخیر تغییرات زیادی به خود دیده می باشد. برخی از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن استفاده می شد الان دیگر کاربردی ندارند.
به همین ادله ما یکسری تاکتیک و استراتژی طرز های مختلف را از افراد دارای تخصص سئو جمع کرده ایم که مطمئن باشید seo سایت شما مناسب با تاکتیک های سئوی این سال هست.
این ها نکات بهتر برای سئو ۲۰۱۹ می‌باشند. همانگونه که خواهید روءیت کرد، در صورتی‌که قالبی باشد که تمامی آنان‌را پوشش دهد این است که یک تجربه کاربری بهتر را ساخت‌و‌ساز کند، ولی می بینید که بعضی از متخصص های دیگر از روش های اختصاصی خود را پیش می‌گیرند.

ما همجنین در بخش دوم مقاله که برای شما در نظر گرفته ایم که ۱۶ نکته سریع سئو را برای شما بازگو می کنم.

بیشتر از این وقت شما را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های seo از نظر متخصصین جهانی سئوبیاندازیم.

۱. بر روی تجربیات کاربری تمرکز کنید
متخصص اول سئوی ما برایان دین (Brian Dean) از سایت Backlinko میباشد.

برایان راجع به سیگنال های تجارب کاربری در رنکینگ موتور جستجو کلام میزند. ما به تازگی از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومین فاکتور رنک گیری آن ها می‌باشد، و این راه نه صرفا ادامه پیدا می کند بلکه در اینده نقش برجسته تری به خود می‌گیرد.

چنانچه نمی دانید الگوریتم RankBrain چیست ما دراین جا توضیح کوتاهی در باره آن می دهیم. یک کدام از سیستم های یادگیری ماشین هست که به گوگل امداد می کند تصمیم بگیرد صفحات در کجای نتیجه ها رنک بگیرند.

به بیانی ساده تر، رنک برین بر روی تعامل کاربران با نتیجه ها جستجو پژوهش می کند و بر اساس آن به حاصل رنک میدهد یا از رنک آنها می کاهد. بدین صورت که چنانچه که کاربری وارد سایتی شود و در مقطع کوتاهی دوباره با نتایج جستجو بازگردد، رنک آن وب سایت کاهش پیدا خواهد کرد، ولی در‌حالتی که که استفاده کننده وارد آن وب سایت گردد و زمانی را درآنجا سپری کند، آن وبسایت رنک دریافت می کند.

که به تجربیات ی کاربری آن وبسایت بستگی دارااست.

برایان توصیه می کند که از عبارات کلیدی با طول معدل (medium tail keywords) استفاده نمایید که بیشترین منفعت را از موتور جستجو و الگوریتم RankBrain دریافت فرمائید. او می‌گوید:«زمانی که شما برای یک واژه و کلمه کلیدی معدل کاغذ خود را با صرفه می‌کنید(و ازآن یک کاغذ فوق العاده می سازید)، RankBrain به صورت خودکار برای آن و لغت ها کلیدی مشابه با آن به شما رنک می دهد».

در ادامه سئو برای لغت ها کلیدی با طول معدل، RankBrain نگاهی به مورد ها تحت داراست:

زمان وقتی که کاربر در شیت ی شما میماند(فرصت بالای ۳ دقیقه زمان نیکی حساب می گردد)
نرخ کلیک ورودی یا درصد کاربرانی که بر روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند.
۲. پست ها و برگه مهم خود را تعمیر کنید
در این بخش توصیه های Andy Crestodina بنیانگذار و مدیر بازاریابیOrbit Media را بازگو میکنیم.

اندی توصیه می کند که درپی پست هایی بگردیم که به طور تقریب رنک بالایی دارا‌هستند وآنها را دوباره نویسی و باز سازی کنیم. شما می توانید این صفحه های و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد از آن رفتن به نصیب Acquisition » Search Console » Queries بعد از آن در صفحه ای که هستید فیلتر را بصورت هوشمند پیاده کنید . ورقه هایی را گزینش فرمائید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در برگه دوم باشند)

فعلا این مقاله‌ها را یک تعمیر اصلی نمائید. به آن جزئیات، نمونه ها، پاسخ ها، آمار، تصاویر، نقل قول ها و هر چیز دیگری را که سبب میگردد پست بهتر گردد را اضافه کنید.

اگه واقعا بخواهید به کیفیت آن اضافه نمائید میتواند طبیعتا تعداد لغات آن را ارتقاء دهید و نوشته‌ی علمی ی طولانی تری را در اختیار کاربران قرار دهید. خلاصه آن را به برگه ای تبدیل نمایید که بخواهید آن را پرینت نمائید و داخل قاب به دیوار بزنید!

دراین مکان می‌تواند ۳ طریق موءثر تر را نیز مشاهده کنید:

رنک تمامی صفحات وب سایت خود را رسیدگی کنید. با اضافه کردن و بهتر کردن چند پاراگراف نه تنها تارنما شما ضربه ای نمی بیند بلکه به جای بهتری تبدیل میگردد.
همانطور که محتوای خود را باز نویسی می‌کنید، به پایین عنوان های متصل شده توجه نمائید، چون این قسمت ها ممکن می باشد در صفحه ی نتیجه ها با عنوان «people also ask» و یا در نصیب «related searches» که در پایین برگه نتایج قراردارد نیز بیاید.
این کار را به عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار ایفا دهید.
۳. پتانسیل ویدئو ها را در نظر بگیرید
شیلپا سلطان Shilpa Shah، یکی از بنیانگذاران شبکه های Hummingbird Web Solutions می گوید. بازاریابی ویدئویی قادر است یک منبع ترافیکی بزرگ باشد، اما برخی از بازار یاب ها همچنان پتانسیل آنرا نادیده می گیرند.

شیلپا تاکید می کند یکی بهترین نکته های seo این هست که کیفیت اصلی تر از مقدار و تعداد هست: صرفا به دلیل آنکه وب سایت شما دارای تعداد زیادی از صفحه های ایندکس گردیده است به‌این مضمون‌ نیست که حجم ترافیک ارگانیک بالایی دارید.

او صاحبان وب سایت را تشویق می کند تا از ارسال پست های نادر عمق در وبلاگ هایی که تعداد کم لغات یا محتوای سطحی دارند خلاص شوند و به جای آن بر روی مقاله هایی تمرکز نمائید که واقعا مفهوم دار می باشند و هر بازدید کننده ای را مجاب می کند که تا اخر آنرا پژوهش کند.

همچنین محتوای ویدیوئی پتانسیل زیادی با خود دارااست که برای سئوی شما عالی هستند و میتواند تعامل کاربران را نیز ارتقا بدهد. احتمال دارااست که استفاده کننده شما با‌گاز از یک کلیپ 1 دقیقه ای به کار گیری کند اما ممکن هست شکیبایی نداشته باشند که یک نوشته ی علمی 100 واژه و کلمه ای را بخواند.

بازار ویدیوهای آنلاین بسیار بلندمرتبه می‌باشد و روز آپ دیت گرانقدر تر میشود. سیسکو در درحال حاضر طراحی برنامه برای ویدیو های انلاین می‌باشد و این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ برسد!. با این همه ویدئو ای که وجود دارد ۴۳٪ کاربران هنوز خواهان تعداد ویدیو بالاتری هستند.

در پایین یک‌سری روش برای بهینه سازی کلیپ مشاهده می کنید.

عنوان و توضیحات مربوط به فیلم های دیرین را آپ تو دیت نگه دارید تا بتوانید آنها را قابل جستجو و مرتبط نگه دارید.
کیفیت صدا و کلیپ را همانند گرفیک ها و تصاویر سایت خود باصرفه نمائید.
فیلم ها را به بقیه محتوای وبسایت خود متصل نمائید.
۴. برای ویژگی های اسنیپت رنک دریافت نمائید
مقداری بیش تر از ۱۱٪ نتیجه ها جستجو حاوی حداقل یک ویژگی اسنیپت هستند. این ها نتایجی میباشند که معمولا در صفحه ی حاصل جستجو بعد از تبلیغات و قبل از نتیجه ها دارای رنک نمایش داده میگردند. آن‌ها معمولا به صورت عکس، جدول یا ویدیو نمایش داده میشوند، این ویژگی منجر می شود بیشتراز پیش پر رنگ شوند و میتوانند کلیک را از تارنما هایی که رنک اولیه دریافت کرده اند، بدزدند.

این صفحه ها اینگونه به حیث می رسند:

جالبه مگه نه؟ A.J. Gherich و تارنما SEMRush در باره چگونگی بهینه سازی محتوا برای استحصال این رده می‌گوید:
A.J. Gherich بنیانگذار تاکسی Gherich & Co. یار و همدم با سایت SEMRush و یک پژوهش بسیار تبارک بر روی 6.9 میلیون ویژگی اسنیپتس از ۸۰ میلیون کلمه و واژه کلیدی اجرا داده اند.

بر پایه ی نحوه مبتنی بر داده ها، ای جی توصیه می کند اگر‌که همت می کنید برای یک کلمه کلیدی سوالی رنک دریافت نمایید مثلا:«چه‌طور میتوانم لیست ایمیل خودم را پرورش بدم» یا «ویژگی اسنیپت چیست؟» از یک فرمت پاراگرافی به کارگیری فرمائید. هر چندین در شرایطی که که می‌خواهید برای حروف اضافه مانند ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک استخراج کنید از فرمت لیست استفاده نمائید.

در اینجا چند راه برای بهینه سازی محتوای شما برای ویژگی اسنیپت را شرح داده ایم:

واضح و مختصر باشید
از تیترها (هدر ها) برای نسخه برداری اسان به کارگیری فرمایید
اعتقاد از امکان استفاده در دیوایس های مختلف
نگهداری تعامل اجتماعی
از منابع خارجی قدرتمند به کار گیری نمائید
۵. محتوای جامع، معتبر و به یاد ماندنی تولید نمائید
Steve Rayson بنیان گذار BuzzSumo توصیه می کند برای حصول شرایط که در نتیجه ها گوگل به عنوان بهترین سود برای جستجو کننده نامیده می‌گردد،‌ برای عنا وین خود نوشته‌علمی هایی زمانبر با محتوای عمیق ساخت کنید.

BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خود در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته بود را پژوهش کرد و چیزهای بسیار جالبی در خصوص به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته میگردند که در پلتفر های مختلف انلاین پخش، اسکن یا به اشتراک گذارده میشود) و محتوایی که اقتدار ماندنگاری دارند پیدا کرد.

برای آغاز، در 3 سال قبلی، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کاهش یافته است. بخشی از این کاهش به دلیل اشباع محتوا است (به طور میانگین هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی انتشار داده میگردد) و بخش دیگرآن انتشار محتوا به صورت خصوصی هست(کاربران آنرا بصورت چت محرمانه انتشارمی دهند نه بصورت پست در برگه ی خود).

استیو متوجه شده که تارنما ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی و اشباع محتوا سایت ها خوب عمل می کنند و شهرت حاذق ای دارا‌هستند که وب سایت آنان حاوی محتوای مهم باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می گردد، استیو میگوید، "تحقیقات معتبر و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن لینک و پیوند ادامه میدهند".

۲ طریق عالی برای وجود داراست که به موتور های جستجو نشان دهید که شما محتوایی عمیق، معتبر و ماندگار بر روی وب سایت خود دارید.

محتوای طولانی ساخت‌و‌ساز فرمایید. محتوای شما باید دست‌کم ۲۰۰۰ هزار واژه داشته باشد که بتواند از مقاله های کوتاه تر رنک دریافت کند.
از کلمات کلیدی LSI به کارگیری فرمایید. منظور از لغات کلیدی LSI کلمات کلیدی می‌باشند که وابستگی معنایی بالایی با واژه و کلمه کلیدی اساسی محتوای شما دارا هستند و بهتر هست که از آن‌ها در محتوای خود به کارگیری نمائید.
۶. تعامل کاربران را ارتقا دهید
Max DesMarais یک متخصص سئو و PPC (پرداخت بر پایه ی کلیک Pay-Per-Click) برای Vital می باشد، که یک آژانس بازار یابی محتوا و PPC می‌باشد که تخصص آنها در مدیر خدمات پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد.

فرقی ندارد که بخواهید یک صفحه ی تازه تشکیل داد نمائید یا یک برگه ی مو جود را بروز رسانی کنید، شما می بایست صفحه ها را برای به حداکثر رساند تعامل ایجاد نمائید.

در پایین چند طریق عالی برای به حداکثر رساند تعامل کاربران در پست هایتان وجود داراست:

خواندن آن ریلکس باشد. محتوا بایستی از فضای سفید، سرفصل ها ، پاراگراف های کوتاه و تصاویر مرتبط استعمال کنند که معمولی تر بتوانند کاربران را جذب کنند و دوران زمان آنان حضور آنان‌را در شیت ارتقاء بدهند.
در شیت ی خود لینک و پیوند های مرتبط پیشنهاد نمایید. در صفحه های خود لینک های مرتبط به کاربران پیشنهاد بدید که راحت تر و بهتر بتوانند جواب سوال های خود را پیدا کنند. این فعالیت به شدت نرخ گریز وب سایت شمارا کاهش می‌دهد و باعث می گردد کاربران بیشتر در وب سایت شما بمانند.
از کملات کلیدی LSI استعمال کنید. همچنین به سوالات اضافی آموزش سئو در مشهد که کاربران شما در نقطه پایان محتوا میپرسند نیز جواب دهید. امروزه تنها ارائه کردن محتوا دیگر کفاف نمی دهد. صفحات بایستی حای اطلاعات اضافی باشند که کاربران برای آن جستجو می کنند. ارائه اطلاعات اضافی به حفظ استفاده کننده کمک خواهد کرد و به موتورهای جستجو می‌گویند که محتوای کاغذ ما نه صرفا به پرس و جو جستجو پاسخ دادن داده است بلکه حاوی اطلاعات اضافی هست که ممکن می‌باشد در صفحه ها دیگر وحود نداشته باشد.
برای کاربران یک‌سری نحوه برای فهم مجتوا بگذارید. این شیوه ها شامل تصاویر، اینفو گرافی، کلیپ، و متن میباشد. این عمل توجه خواننده را به خود جلب می کندوآنها سرگرم محتوای می شوند.
استعمال از این تاکتیک ها اطمینان حاصل خواهد کرد که صفحه ها شما برای خواننده گان بسیار ارزشمند می باشد و موتورهای جستجو این صفحه های را به عنوان محتوای با با کیفیت نشان گذاری می کنند.

۷. سئو برای جستجوی صوتی
Julia McCoy بنیان گذاری Express Writersتلاش های مداوم را برای بهینه سازی جستجوی صوتی را تشویق می کند. جستجوی صوتی به خبرها تعالی seo در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما می‌گوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به مرور بهبود می یابد و قابل دسترسی تر می‌گردد، و ای فرآیند ادامه دار خواهد بود.

جولیا میگوید: «در صورتی که برای برند شما به کار گیری از شرایط جغرافیای منطقی می باشد، ازآن استعمال فرمایید» که این عمل بدین مضمون‌ هست که شما سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کرده اید.

از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی هستند،این یک نکته ضروری می باشد که شما آموزش سئو مشهد باید برای تجارت محلی خود ازآن به کارگیری نمایید یا اینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی هدف قرار بدید.

جولیا علاوه بر سئو جستجوهای صوتی محلی، بر اهمیت مرتبه بندی برای هر دو پرسش و پاسخ تأکید می کند. بیش از نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی استعمال می کنند، به این ترتیب ایجاد قضیه جستجوی صوتی با کیفیت بالا برای سوال ها متداول می‌توانید کمک زیادی به رنک گیری سایت شما بکند.


seo به معنی سئو محتوا می‌باشد که در نهایت بتواند در حاصل نمایش داده شود. با خیل عظیم تغییرات و بروز رسانی ها این قابلیت و امکان وجود دارد که شما بعضا نکات را از دست بدهید.
با تلف کردن بعضا از نکات ممکن می باشد بقیه سعی های دیگر شما از در میان رود. واقعا هیچ کسی نمیخواهد این اتفاق رخ دهد.
اما اگر‌که آنان‌را به درستی جاری ساختن دهید می توانید از مزایای افزایش ترافیک استعمال نموده که سبب به نرخ تبدیل بالا و ارتقاء کاربران مستمر می گردد. که می باشد که ترافیک بیشتر و فروش بیشتر را نخواهد؟
فاکتورهای رنک گیری و سئو در چند سال اخیر تغییرات زیادی به خود دیده می باشد. برخی از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن استفاده می شد الان دیگر کاربردی ندارند.
به همین ادله ما یکسری تاکتیک و استراتژی طرز های مختلف را از افراد دارای تخصص سئو جمع کرده ایم که مطمئن باشید seo سایت شما مناسب با تاکتیک های سئوی این سال هست.
این ها نکات بهتر برای سئو ۲۰۱۹ می‌باشند. همانگونه که خواهید روءیت کرد، در صورتی‌که قالبی باشد که تمامی آنان‌را پوشش دهد این است که یک تجربه کاربری بهتر را ساخت‌و‌ساز کند، ولی می بینید که بعضی از متخصص های دیگر از روش های اختصاصی خود را پیش می‌گیرند.

ما همجنین در بخش دوم مقاله که برای شما در نظر گرفته ایم که ۱۶ نکته سریع سئو را برای شما بازگو می کنم.

بیشتر از این وقت شما را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های seo از نظر متخصصین جهانی سئوبیاندازیم.

۱. بر روی تجربیات کاربری تمرکز کنید
متخصص اول سئوی ما برایان دین (Brian Dean) از سایت Backlinko میباشد.

برایان راجع به سیگنال های تجارب کاربری در رنکینگ موتور جستجو کلام میزند. ما به تازگی از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومین فاکتور رنک گیری آن ها می‌باشد، و این راه نه صرفا ادامه پیدا می کند بلکه در اینده نقش برجسته تری به خود می‌گیرد.

چنانچه نمی دانید الگوریتم RankBrain چیست ما دراین جا توضیح کوتاهی در باره آن می دهیم. یک کدام از سیستم های یادگیری ماشین هست که به گوگل امداد می کند تصمیم بگیرد صفحات در کجای نتیجه ها رنک بگیرند.

به بیانی ساده تر، رنک برین بر روی تعامل کاربران با نتیجه ها جستجو پژوهش می کند و بر اساس آن به حاصل رنک میدهد یا از رنک آنها می کاهد. بدین صورت که چنانچه که کاربری وارد سایتی شود و در مقطع کوتاهی دوباره با نتایج جستجو بازگردد، رنک آن وب سایت کاهش پیدا خواهد کرد، ولی در‌حالتی که که استفاده کننده وارد آن وب سایت گردد و زمانی را درآنجا سپری کند، آن وبسایت رنک دریافت می کند.

که به تجربیات ی کاربری آن وبسایت بستگی دارااست.

برایان توصیه می کند که از عبارات کلیدی با طول معدل (medium tail keywords) استفاده نمایید که بیشترین منفعت را از موتور جستجو و الگوریتم RankBrain دریافت فرمائید. او می‌گوید:«زمانی که شما برای یک واژه و کلمه کلیدی معدل کاغذ خود را با صرفه می‌کنید(و ازآن یک کاغذ فوق العاده می سازید)، RankBrain به صورت خودکار برای آن و لغت ها کلیدی مشابه با آن به شما رنک می دهد».

در ادامه سئو برای لغت ها کلیدی با طول معدل، RankBrain نگاهی به مورد ها تحت داراست:

زمان وقتی که کاربر در شیت ی شما میماند(فرصت بالای ۳ دقیقه زمان نیکی حساب می گردد)
نرخ کلیک ورودی یا درصد کاربرانی که بر روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند.
۲. پست ها و برگه مهم خود را تعمیر کنید
در این بخش توصیه های Andy Crestodina بنیانگذار و مدیر بازاریابیOrbit Media را بازگو میکنیم.

اندی توصیه می کند که درپی پست هایی بگردیم که به طور تقریب رنک بالایی دارا‌هستند وآنها را دوباره نویسی و باز سازی کنیم. شما می توانید این صفحه های و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد از آن رفتن به نصیب Acquisition » Search Console » Queries بعد از آن در صفحه ای که هستید فیلتر را بصورت هوشمند پیاده کنید . ورقه هایی را گزینش فرمائید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در برگه دوم باشند)

فعلا این مقاله‌ها را یک تعمیر اصلی نمائید. به آن جزئیات، نمونه ها، پاسخ ها، آمار، تصاویر، نقل قول ها و هر چیز دیگری را که سبب میگردد پست بهتر گردد را اضافه کنید.

اگه واقعا بخواهید به کیفیت آن اضافه نمائید میتواند طبیعتا تعداد لغات آن را ارتقاء دهید و نوشته‌ی علمی ی طولانی تری را در اختیار کاربران قرار دهید. خلاصه آن را به برگه ای تبدیل نمایید که بخواهید آن را پرینت نمائید و داخل قاب به دیوار بزنید!

دراین مکان می‌تواند ۳ طریق موءثر تر را نیز مشاهده کنید:

رنک تمامی صفحات وب سایت خود را رسیدگی کنید. با اضافه کردن و بهتر کردن چند پاراگراف نه تنها تارنما شما ضربه ای نمی بیند بلکه به جای بهتری تبدیل میگردد.
همانطور که محتوای خود را باز نویسی می‌کنید، به پایین عنوان های متصل شده توجه نمائید، چون این قسمت ها ممکن می باشد در صفحه ی نتیجه ها با عنوان «people also ask» و یا در نصیب «related searches» که در پایین برگه نتایج قراردارد نیز بیاید.
این کار را به عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار ایفا دهید.
۳. پتانسیل ویدئو ها را در نظر بگیرید
شیلپا سلطان Shilpa Shah، یکی از بنیانگذاران شبکه های Hummingbird Web Solutions می گوید. بازاریابی ویدئویی قادر است یک منبع ترافیکی بزرگ باشد، اما برخی از بازار یاب ها همچنان پتانسیل آنرا نادیده می گیرند.

شیلپا تاکید می کند یکی بهترین نکته های seo این هست که کیفیت اصلی تر از مقدار و تعداد هست: صرفا به دلیل آنکه وب سایت شما دارای تعداد زیادی از صفحه های ایندکس گردیده است به‌این مضمون‌ نیست که حجم ترافیک ارگانیک بالایی دارید.

او صاحبان وب سایت را تشویق می کند تا از ارسال پست های نادر عمق در وبلاگ هایی که تعداد کم لغات یا محتوای سطحی دارند خلاص شوند و به جای آن بر روی مقاله هایی تمرکز نمائید که واقعا مفهوم دار می باشند و هر بازدید کننده ای را مجاب می کند که تا اخر آنرا پژوهش کند.

همچنین محتوای ویدیوئی پتانسیل زیادی با خود دارااست که برای سئوی شما عالی هستند و میتواند تعامل کاربران را نیز ارتقا بدهد. احتمال دارااست که استفاده کننده شما با‌گاز از یک کلیپ 1 دقیقه ای به کار گیری کند اما ممکن هست شکیبایی نداشته باشند که یک نوشته ی علمی 100 واژه و کلمه ای را بخواند.

بازار ویدیوهای آنلاین بسیار بلندمرتبه می‌باشد و روز آپ دیت گرانقدر تر میشود. سیسکو در درحال حاضر طراحی برنامه برای ویدیو های انلاین می‌باشد و این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ برسد!. با این همه ویدئو ای که وجود دارد ۴۳٪ کاربران هنوز خواهان تعداد ویدیو بالاتری هستند.

در پایین یک‌سری روش برای بهینه سازی کلیپ مشاهده می کنید.

عنوان و توضیحات مربوط به فیلم های دیرین را آپ تو دیت نگه دارید تا بتوانید آنها را قابل جستجو و مرتبط نگه دارید.
کیفیت صدا و کلیپ را همانند گرفیک ها و تصاویر سایت خود باصرفه نمائید.
فیلم ها را به بقیه محتوای وبسایت خود متصل نمائید.
۴. برای ویژگی های اسنیپت رنک دریافت نمائید
مقداری بیش تر از ۱۱٪ نتیجه ها جستجو حاوی حداقل یک ویژگی اسنیپت هستند. این ها نتایجی میباشند که معمولا در صفحه ی حاصل جستجو بعد از تبلیغات و قبل از نتیجه ها دارای رنک نمایش داده میگردند. آن‌ها معمولا به صورت عکس، جدول یا ویدیو نمایش داده میشوند، این ویژگی منجر می شود بیشتراز پیش پر رنگ شوند و میتوانند کلیک را از تارنما هایی که رنک اولیه دریافت کرده اند، بدزدند.

این صفحه ها اینگونه به حیث می رسند:

جالبه مگه نه؟ A.J. Gherich و تارنما SEMRush در باره چگونگی بهینه سازی محتوا برای استحصال این رده می‌گوید:
A.J. Gherich بنیانگذار تاکسی Gherich & Co. یار و همدم با سایت SEMRush و یک پژوهش بسیار تبارک بر روی 6.9 میلیون ویژگی اسنیپتس از ۸۰ میلیون کلمه و واژه کلیدی اجرا داده اند.

بر پایه ی نحوه مبتنی بر داده ها، ای جی توصیه می کند اگر‌که همت می کنید برای یک کلمه کلیدی سوالی رنک دریافت نمایید مثلا:«چه‌طور میتوانم لیست ایمیل خودم را پرورش بدم» یا «ویژگی اسنیپت چیست؟» از یک فرمت پاراگرافی به کارگیری فرمائید. هر چندین در شرایطی که که می‌خواهید برای حروف اضافه مانند ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک استخراج کنید از فرمت لیست استفاده نمائید.

در اینجا چند راه برای بهینه سازی محتوای شما برای ویژگی اسنیپت را شرح داده ایم:

واضح و مختصر باشید
از تیترها (هدر ها) برای نسخه برداری اسان به کارگیری فرمایید
اعتقاد از امکان استفاده در دیوایس های مختلف
نگهداری تعامل اجتماعی
از منابع خارجی قدرتمند به کار گیری نمائید
۵. محتوای جامع، معتبر و به یاد ماندنی تولید نمائید
Steve Rayson بنیان گذار BuzzSumo توصیه می کند برای حصول شرایط که در نتیجه ها گوگل به عنوان بهترین سود برای جستجو کننده نامیده می‌گردد،‌ برای عنا وین خود نوشته‌علمی هایی زمانبر با محتوای عمیق ساخت کنید.

BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خود در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته بود را پژوهش کرد و چیزهای بسیار جالبی در خصوص به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته میگردند که در پلتفر های مختلف انلاین پخش، اسکن یا به اشتراک گذارده میشود) و محتوایی که اقتدار ماندنگاری دارند پیدا کرد.

برای آغاز، در 3 سال قبلی، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کاهش یافته است. بخشی از این کاهش به دلیل اشباع محتوا است (به طور میانگین هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی انتشار داده میگردد) و بخش دیگرآن انتشار محتوا به صورت خصوصی هست(کاربران آنرا بصورت چت محرمانه انتشارمی دهند نه بصورت پست در برگه ی خود).

استیو متوجه شده که تارنما ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی و اشباع محتوا سایت ها خوب عمل می کنند و شهرت حاذق ای دارا‌هستند که وب سایت آنان حاوی محتوای مهم باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می گردد، استیو میگوید، "تحقیقات معتبر و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن لینک و پیوند ادامه میدهند".

۲ طریق عالی برای وجود داراست که به موتور های جستجو نشان دهید که شما محتوایی عمیق، معتبر و ماندگار بر روی وب سایت خود دارید.

محتوای طولانی ساخت‌و‌ساز فرمایید. محتوای شما باید دست‌کم ۲۰۰۰ هزار واژه داشته باشد که بتواند از مقاله های کوتاه تر رنک دریافت کند.
از کلمات کلیدی LSI به کارگیری فرمایید. منظور از لغات کلیدی LSI کلمات کلیدی می‌باشند که وابستگی معنایی بالایی با واژه و کلمه کلیدی اساسی محتوای شما دارا هستند و بهتر هست که از آن‌ها در محتوای خود به کارگیری نمائید.
۶. تعامل کاربران را ارتقا دهید
Max DesMarais یک متخصص سئو و PPC (پرداخت بر پایه ی کلیک Pay-Per-Click) برای Vital می باشد، که یک آژانس بازار یابی محتوا و PPC می‌باشد که تخصص آنها در مدیر خدمات پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد.

فرقی ندارد که بخواهید یک صفحه ی تازه تشکیل داد نمائید یا یک برگه ی مو جود را بروز رسانی کنید، شما می بایست صفحه ها را برای به حداکثر رساند تعامل ایجاد نمائید.

در پایین چند طریق عالی برای به حداکثر رساند تعامل کاربران در پست هایتان وجود داراست:

خواندن آن ریلکس باشد. محتوا بایستی از فضای سفید، سرفصل ها ، پاراگراف های کوتاه و تصاویر مرتبط استعمال کنند که معمولی تر بتوانند کاربران را جذب کنند و دوران زمان آنان حضور آنان‌را در شیت ارتقاء بدهند.
در شیت ی خود لینک و پیوند های مرتبط پیشنهاد نمایید. در صفحه های خود لینک های مرتبط به کاربران پیشنهاد بدید که راحت تر و بهتر بتوانند جواب سوال های خود را پیدا کنند. این فعالیت به شدت نرخ گریز وب سایت شمارا کاهش می‌دهد و باعث می گردد کاربران بیشتر در وب سایت شما بمانند.
از کملات کلیدی LSI استعمال کنید. همچنین به سوالات اضافی آموزش سئو در مشهد که کاربران شما در نقطه پایان محتوا میپرسند نیز جواب دهید. امروزه تنها ارائه کردن محتوا دیگر کفاف نمی دهد. صفحات بایستی حای اطلاعات اضافی باشند که کاربران برای آن جستجو می کنند. ارائه اطلاعات اضافی به حفظ استفاده کننده کمک خواهد کرد و به موتورهای جستجو می‌گویند که محتوای کاغذ ما نه صرفا به پرس و جو جستجو پاسخ دادن داده است بلکه حاوی اطلاعات اضافی هست که ممکن می‌باشد در صفحه ها دیگر وحود نداشته باشد.
برای کاربران یک‌سری نحوه برای فهم مجتوا بگذارید. این شیوه ها شامل تصاویر، اینفو گرافی، کلیپ، و متن میباشد. این عمل توجه خواننده را به خود جلب می کندوآنها سرگرم محتوای می شوند.
استعمال از این تاکتیک ها اطمینان حاصل خواهد کرد که صفحه ها شما برای خواننده گان بسیار ارزشمند می باشد و موتورهای جستجو این صفحه های را به عنوان محتوای با با کیفیت نشان گذاری می کنند.

۷. سئو برای جستجوی صوتی
Julia McCoy بنیان گذاری Express Writersتلاش های مداوم را برای بهینه سازی جستجوی صوتی را تشویق می کند. جستجوی صوتی به خبرها تعالی seo در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما می‌گوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به مرور بهبود می یابد و قابل دسترسی تر می‌گردد، و ای فرآیند ادامه دار خواهد بود.

جولیا میگوید: «در صورتی که برای برند شما به کار گیری از شرایط جغرافیای منطقی می باشد، ازآن استعمال فرمایید» که این عمل بدین مضمون‌ هست که شما سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کرده اید.

از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی هستند،این یک نکته ضروری می باشد که شما آموزش سئو مشهد باید برای تجارت محلی خود ازآن به کارگیری نمایید یا اینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی هدف قرار بدید.

جولیا علاوه بر سئو جستجوهای صوتی محلی، بر اهمیت مرتبه بندی برای هر دو پرسش و پاسخ تأکید می کند. بیش از نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی استعمال می کنند، به این ترتیب ایجاد قضیه جستجوی صوتی با کیفیت بالا برای سوال ها متداول می‌توانید کمک زیادی به رنک گیری سایت شما بکند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 126
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 3222
  • بازدید کلی : 5474
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی