loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 11
چهارشنبه 12 بهمن 1401 زمان : 10:07

در صدر باید گفت سئو و ساخت سایت ، تفاوت های اکثری با یکدیگر دارا هستند. اگرچه می توان اشتراکاتی در بین سئو وبسایت و ساخت سایت قائل بود اما در این نوشته‌علمی سعی داریم این دو مضمون‌ را دقیق مقایسه کنیم. تقریبا کل استحصال و کارها با راه اندازی یک سایت اینترنتی می توانند فروش و درآمد خود را ارتقا دهند. ولی مایحتاج می‌باشد وب سایتی کاربردی ، دیدنی و بهینه داشته باشند. دقیقا اینجاست که تفاوت در میان سئو و طراحی مشخص و معلوم می گردد. آموزش سئو مشهد

در شرایطی که مراحل کسب و کار اینترنتی را به دو مرحله تقسیم کنیم ، در مرحله اولیه با طراحی وب سایت ، استارت سایت یا فروشگاه اینترنتی فعال سازی می‌شود و در مرحله دوم وظیفه سئو می باشد که تبلیغات و بازاریابی ، افزایش بازدید و بهبود مرتبه در موتورهای جستجو را انجام دهد.

جهت مقایسه تفاوت ساخت سایت و seo بایستی گفت که در واقع اولی ، صرفا یک بار آن هم برای شروع کار تارنما انجام میگردد ، البته بهینه سازی یک فرآیند بعد از ظهر ای است که بایستی در زمان فرصت و همواره بر روی یک وب سایت صورت بپذیرد. آموزش سئو در مشهد

seo یکی از بخش های ضروری در صنعت وب می‌باشد که با سرعت زیادی در حالا رشد و گسترش می‌باشد و می بایست پس از طراحی جهت ارتقاء وبسایت ایفا گردد. سئو به عنوان یک کدام از ابزارهای مهم بازاریابی آنلاین ، شناخته می‌گردد و مجموعه ای از تخصص های ساخت سایت ، نرم افزار نویسی ، مارکتینگ و تبلیغات را دربرمی گیرد.

برای اینکه دید بهتری نسبت به‌این دو پروسه داشته باشید، شروع هر کدام و اقداماتی که شامل میشوند را توضیح می دهیم.

چه اقداماتی در ساخت وب سایت اجرا می گردد؟
در طراحی هدف فعال‌ساز‌ی یک وب سایت به زیباترین شکل ممکن می باشد. ولی جذابیت بصری در کنار براورده نمودن تمام امکان های مدنظر کارفرما. ساخت وب سایت اقداماتی است که جهت استفاده از وب سایت ظاهر کلی را ساخت می کند. این فرآیند طراحی برنامه و ساخت عنصرها تارنما شما می‌باشد ، از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر ، رنگ ها ، فونت ها و گرافیک.

طراحی دارای اجزای متعددی می‌باشد که به مراد تولید قابلیت و امکان به کار گیری بی نقص از سایت با یکدیگر در تعامل می‌باشند. به عنوان مثال طراحی گرافیک ، طراحی تجارب کاربر ، طراحی رابط کاربری. این عناصر شیوه نمایش و کوشش یک تارنما در دستگاه های متفاوت را گزینش می کند.

اگرچه میتوان بهینه سازی سایت را زیرمجموعه ای از ساخت وب سایت دانست، ولی این دو کاملا متفاوت هستند. همچنین طراحی با گسترش وب نیز متفاوت می باشد. هنگامی در اینک تولید وبسایت میباشید ، هم به طراحی سایت و هم به توسعه و گسترش وب نیاز دارید. اگرچه میتوانید از توانایی های طراحان وب را که توسعه و گسترش دهنده وب و UX نیز هستند، سود بگیرید.

مهمترین اقداماتی که در طراحی و پیش از روند seo وبسایت جاری ساختن می‌شوند که می بایست از طراح وبسایت خود انتظار داشته باشید، عبارتند از:

طراحی قالب گرافیکی
بارزترین عنصری که در طراحی، اجرا می گردد، قالب گرافیکی وب سایت هست. قالب تعیین کننده ویژگی های بصری، چهارچوب و ساختار وبسایت می‌باشد. بخشی از قالب بوسیله طراحان گرافیک ایده پردازی و تعیین میگردد و توسط طراحان وب ایفا میشود. این بخش می بایست تماما منطبق با حوزه فعالیت وب سایت و براساس تکنیک های بازاریابی و رعایت اصول طراحی گرافیک صورت پذیرد. یک طراح وب ممکن است با گرافیست برای موادتشکیل دهنده بصری مانند تصاویر تعامل داشته باشد ، اما در نهایت طراح وب تمامی این مناطق را در کنار هم قرار می دهد تا قالب آخری پدید آید. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله بخش های گوناگون صفحه، چینش صفحات، محل قرارگیری بنرها و تصاویر و دکمه های Cta در‌این مرحله جاری ساختن می‌گردد.

تنظیمات رنگ بندی وبسایت
اقدام دیگری که اعمال می گردد، تعیین رنگبندی وب سایت می باشد. از دو جنبه می قدرت این موضوع را استیناف کرد. اولا بایستی این امکان به وسیله طراح تولید خواهد شد که استفاده کننده هر رنگی که مایل باشد را انتخاب کند. ثانیا رنگبندی منو، فوتر، محتوای اصلی، سایدبار ، صفحات داخلی ، سرفصل ها، نوشته ها و… می بایست بصورت دقیق معین شود تا نیازی به تهیه چندبار نداشته باشیم.

پنل کاربری کاربرپسند
به دلیل اینکه طراحی برای کارفرما اعمال میگردد و طبیعتا وی اطلاعات و دانش تخصصی برای کار با تارنما را ندارد، می بایست یک پنل کاربری ساده و کاربرپسند طراحی شود. این اقدام نیز به عهده طراح می باشد نه متخصص بهینه سازی وبسایت. برخی تارنما هایی را جهت سئو به ما سفارش میدهند که جز طراح نخستین، هیچ فردی نمی تواند با پنل کاربری آن ارتباط برقرار کند و این قضیه شغل تارنما به ویژه در بهینه سازی را با سختی و خلل مواجه مینماید. در‌حالتی که طراحی با سیستم های مدیر محتوا مثل وردپرس انجام شود، معمولا پنل های کاربرپسند و نه دارا‌هستند.

تشکیل داد امکان افزودن محصول ها، صفحه های و نوشته نو
یک تارنما صرفا به قالب و گرافیک محدود نمی‌شود. امکانات و قابلیت های وب سایت فاکتور مهمتری می‌باشند. این قابلیتها براساس کاربری و قضیه کار و کسب و کار وب سایت تعیین می شوند از جمله قابلیت های یک وب سایت فروشگاهی با یک وب سایت شرکتی یا خبری کاملا گوناگون می‌باشد. البته در برخی موردها مانند تولید وب لاگ و انتشار محتوا یکسان می باشند. در هرحال هنگام طراحی می بایست قابلیت هایی مثل افزودن فرآورده، صفحات و نوشته های نو در حیث گرفته شود تا کارفرما بتواند در بعدی بنا به نیاز خود مطالب تازه را ایجاد کرد و منشتر نماید.

پرداخت و خرید آنلاین برای فروشگاه اینترنتی
یکی اقدامات مهمی که برای مغازه های اینترنتی باید طراحی شود و وظیفه طراح تارنما می‌باشد، امکان خرید آنلاین و پرداخت وجه بصورت اینترنتی است. طی یک کدام از پروژه های seo فروشگاه اینترنتی که ما داشتیم، یکی کارفرمایان سایتی را به ما داد که درواقع فروشگاه اینترنتی بود، ولی قابلیت خرید آنلاین وجود نداشت و جالبتر اینه انتظار داشت این نقص در حین اجرای سئو سایت رفع شود. در حالیکه این گزینه کاملا به طراحی مرتبط می باشد و باید از طراح وب مراد شود.

اقدامات مربوط به سئو چیست
seo تارنما یا سئو که با مقصود ارتقا وبسایت در موتورهای جستجو با تاکید بر رتبه سایت در گوگل، اعمال می‌شود، اقداماتی را همچون ارتقاء سرعت وب سایت، افزایش عملکرد، ایجاد کرد محتوا، بازاریابی شبکه های عمومی و موتور جستجو، بهبود ارتباط کاربر با وبسایت، اصلاح متاتگ ها، سازگاری وبسایت با موبایل را دربرمیگیرد.

اقدامات تخصصی که سئو وب سایت ایفا میشود
یک دارای تخصص بهینه سازی می بایست بر اصول برنامه نویسی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد محتوا و تجارب کاربری تسلط کامل داشته باشد. تا بتواند خلال رفع ایرادات طراحی، وبسایت را به بهترین نحو به مخاطبان و موتورهای جستجو نام گذاری کند. آنچه در seo انجام میدهیم بسیار منعطف هست و محدودیت ندارد. البته ارائه خدمات به کارفرما براساس قرارداد معلوم میشود و به همین برهان که اقدامات زیادی در دایره وظایف سئوکار قرار می‌گیرد، طبق قرارداد جزئیات پروژه مشخص می‌شود. ولی در نهایت غرض کاملا مشخص و معلوم هست. افزایش مرتبه در گوگل و بازدید تارنما که در نهایت ارتقا مشتریان و فروش را به هم پا دارااست. مهم‌ترین اقداماتی که در بهینه سازی جاری ساختن میدهیم عبارت می‌باشد از:

لینک سازی داخلی و خارجی
لینک های داخلی ، لینکهایی در یک برگه از سایت شما میباشند که کاربر را به کاغذ مورد نظر دیگری از وب سایت شما هدایت می کنند ، در حالی که لینک خارجی یک لینک و پیوند می‌باشد که استفاده کننده را به یک ورقه معتبر در وبسایت دیگر هدایت می کند. هر دو نوع این لینکها، اهمیت زیادی دارند و لینکسازی یکی اقدامات ضروری در روند سئو تارنما می باشد. لینک ها به عنوان سیگنال هایی برای نمایش قدرت و اعتبار یک شیت به گوگل شغل می کنند و ربات های خزنده جهت پیمایش وب و درجه بندی صفحه های لینکها را مورد پژوهش قرار می دهند. البته دشوار گیری هایی نیز دراین باره از جانب گوگل وجود دارد و با الگوریتم پنگوئن درستی لینکسازی را گزینه رسیدگی قرار می دهد. طرق پیوند سازی صحیح را حتما تحقیق کنید.

اعتنا نمایید که هیچگاه نباید از طراح سایت انتظار داشته باشید که لینکسازی داخلی وبسایت شما را جاری ساختن دهد. وظیفه او نیست!

بالا بردن سرعت مربوط به سئو سایت
اگرچه از مدتها پیشین می دانستیم که سرعت وب سایت یک ادله جايگاه بندی و seo محسوب می شود، البته گوگل عملا با رونمایی از core web vitals علامت داد که کوشش و سرعت بارگزاری سایت اهمیت بیشتری از پیشین داراست. این اقدام در فرایند بهینه سازی وب سایت ایفا میشود و وظیفه طراح وبسایت نیست که سرعت تارنما شما را ارتقا دهد، زیرا اجرای ایده های گرافیکی و برنامه نویسی با کاهش حجم و ارتقاء سرعت تارنما دو مقوله به طور تقریب متناقض می‌باشند. این وظیفه متخصص seo می‌باشد که سرعت وب سایت را بالا غالب شود.9 شیوه ارتقاء سرعت و بهبود مجال بارگزاری وب سایت به شما دراین مورد امداد خواهد کرد.

تحقیقات و سئو عبارات کلیدی
یکی اقداماتی که باید برای ارتقای سایت انجام شود، تفحص و یافتن کلمه ها کلیدی مهم می باشد. به شغل بردن این لغات در سایت نیز در روند seo جا دارد. این لغت ها همان عبارت یا جمله هایی هستند که کاربران برای یافتن تارنما یا محصولات موردنظر خود در گوگل جستجو می کنند. اساسا می قدرت اعلام‌کرد همگی اقدامات مثل لینکسازی و تشکیل داد محتوا حول عبارات کلیدی می‌چرخد. در نوشته ی علمی چگونگی کشف کردن لغت ها کلیدی مهم این مورد را دقیق توضیح داده ایم.

تشکیل داد و بهینه سازی محتوای وبسایت
بازاریابی محتوا یک رکن اساسی در تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که از قضا یک کدام از مهمترین روند سئو وب سایت نیز هست.

تدوین و تنظیم محتوای وب سایت برعهده طراح وب نیست! برخی از کارفرمایان این گزینه را از طراح یا در مرحله طراحی می‌خواهند که درخواست تماما اشتباهی هست. محتوا باید بعداز انتخاب کلمات کلیدی و توسط مسئول بهینه سازی تعیین شود. طراح تعهدی در ازای محتوای سایت شما ندارد.

بهبود تجربه کاربری مربوط به سئو وب سایت می باشد
اگرچه در فرایند طراحی به ux توجه ویژه ای میشود، ولی یکی حیاتی ترین فاکتورهای سئو، تجربه کاربری می باشد. سئوکارها بعداز شناسایی خوی کاربران و سلایق مخاطبان، تغییراتی را روی ux سایت ایجاد کرد می کنند که سبب به بهبود این فاکتور می گردد. در‌صورتی‌که قرار باشد سه گزینه از مهمترین فاکتورهای مدنظر گوگل برای سکو بندی را نام ببریم، صددرصد تجربه کاربری یکی از این سه برهان خواهد بود. الگوریتم های گوگل به قدری هوشمند شده اند که نحوه تعامل کاربر انسانی با وبسایت را به نه رصد میکنند و سایتهایی را در مرتبه بالاتر قرار می‌دهند که کاربر رضایت بیشتری از آنان داشته باشد.

بهینه سازی چه تفاوتی با طراحی وب سایت دارااست؟
برای مقایسه سئو با طراحی سایت ، نیاز داریم که در چندین حوزه تفاوت ها را مورد پژوهش قرار دهیم.

یک مثال بی آلایش برای مقایسه seo و طراحی وب سایت!، چنانچه وبسایت خود را مانند یک مغازه فیزیکی در حیث بگیرید که از گروه ای از محصول ها و اجناس تشکیل شده. بهینه سازی تارنما ، روش هایی است که شما برای معرفی خود به مشتریان و فروش محصولات خود به کار گیری میکنید. درصورتی که این روشها از سایر رقبای شما متمایز باشد و در عین حال به صدق اعمال شوند ، شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید.

تفاوت سئو و سئو وبسایت با طراحی وب
بطور کلی می اقتدار ذکر کرد که در طراحی به دنبال فعال سازی یک وب سایت کامل با تمام امکانات هستیم. معمولا طراح اعتنا ای به نوع کاربری وب سایت ندارد و کوشش می کند بنا به خواست مشتری آحاد افزونه ها و امکانات جانبی را نیز به قالب بیفزاید. البته در seo اینگونه نیست. کارشناس بهینه سازی با تمرکز بر نوع وبسایت ، ابزار ضروری را در سایت قرار می‌دهد. هدف سئو ، بیشتر ، خوب و سریعتر دیده شدن سایت به وسیله مخاطبان هست. این مفاد را می قدرت چکیده ای از تفاوت های طراحی و بهینه سازی سایت در توجه به تجارب کاربری ux ، رابط کاربری ، گرافیک وبسایت ، زمان بارگزاری و حجم صفحه ها ، محتوا و چهارچوب و قالب بندی وب سایت دانست.

در صدر باید گفت سئو و ساخت سایت ، تفاوت های اکثری با یکدیگر دارا هستند. اگرچه می توان اشتراکاتی در بین سئو وبسایت و ساخت سایت قائل بود اما در این نوشته‌علمی سعی داریم این دو مضمون‌ را دقیق مقایسه کنیم. تقریبا کل استحصال و کارها با راه اندازی یک سایت اینترنتی می توانند فروش و درآمد خود را ارتقا دهند. ولی مایحتاج می‌باشد وب سایتی کاربردی ، دیدنی و بهینه داشته باشند. دقیقا اینجاست که تفاوت در میان سئو و طراحی مشخص و معلوم می گردد. آموزش سئو مشهد

در شرایطی که مراحل کسب و کار اینترنتی را به دو مرحله تقسیم کنیم ، در مرحله اولیه با طراحی وب سایت ، استارت سایت یا فروشگاه اینترنتی فعال سازی می‌شود و در مرحله دوم وظیفه سئو می باشد که تبلیغات و بازاریابی ، افزایش بازدید و بهبود مرتبه در موتورهای جستجو را انجام دهد.

جهت مقایسه تفاوت ساخت سایت و seo بایستی گفت که در واقع اولی ، صرفا یک بار آن هم برای شروع کار تارنما انجام میگردد ، البته بهینه سازی یک فرآیند بعد از ظهر ای است که بایستی در زمان فرصت و همواره بر روی یک وب سایت صورت بپذیرد. آموزش سئو در مشهد

seo یکی از بخش های ضروری در صنعت وب می‌باشد که با سرعت زیادی در حالا رشد و گسترش می‌باشد و می بایست پس از طراحی جهت ارتقاء وبسایت ایفا گردد. سئو به عنوان یک کدام از ابزارهای مهم بازاریابی آنلاین ، شناخته می‌گردد و مجموعه ای از تخصص های ساخت سایت ، نرم افزار نویسی ، مارکتینگ و تبلیغات را دربرمی گیرد.

برای اینکه دید بهتری نسبت به‌این دو پروسه داشته باشید، شروع هر کدام و اقداماتی که شامل میشوند را توضیح می دهیم.

چه اقداماتی در ساخت وب سایت اجرا می گردد؟
در طراحی هدف فعال‌ساز‌ی یک وب سایت به زیباترین شکل ممکن می باشد. ولی جذابیت بصری در کنار براورده نمودن تمام امکان های مدنظر کارفرما. ساخت وب سایت اقداماتی است که جهت استفاده از وب سایت ظاهر کلی را ساخت می کند. این فرآیند طراحی برنامه و ساخت عنصرها تارنما شما می‌باشد ، از ساختار و چیدمان گرفته تا تصاویر ، رنگ ها ، فونت ها و گرافیک.

طراحی دارای اجزای متعددی می‌باشد که به مراد تولید قابلیت و امکان به کار گیری بی نقص از سایت با یکدیگر در تعامل می‌باشند. به عنوان مثال طراحی گرافیک ، طراحی تجارب کاربر ، طراحی رابط کاربری. این عناصر شیوه نمایش و کوشش یک تارنما در دستگاه های متفاوت را گزینش می کند.

اگرچه میتوان بهینه سازی سایت را زیرمجموعه ای از ساخت وب سایت دانست، ولی این دو کاملا متفاوت هستند. همچنین طراحی با گسترش وب نیز متفاوت می باشد. هنگامی در اینک تولید وبسایت میباشید ، هم به طراحی سایت و هم به توسعه و گسترش وب نیاز دارید. اگرچه میتوانید از توانایی های طراحان وب را که توسعه و گسترش دهنده وب و UX نیز هستند، سود بگیرید.

مهمترین اقداماتی که در طراحی و پیش از روند seo وبسایت جاری ساختن می‌شوند که می بایست از طراح وبسایت خود انتظار داشته باشید، عبارتند از:

طراحی قالب گرافیکی
بارزترین عنصری که در طراحی، اجرا می گردد، قالب گرافیکی وب سایت هست. قالب تعیین کننده ویژگی های بصری، چهارچوب و ساختار وبسایت می‌باشد. بخشی از قالب بوسیله طراحان گرافیک ایده پردازی و تعیین میگردد و توسط طراحان وب ایفا میشود. این بخش می بایست تماما منطبق با حوزه فعالیت وب سایت و براساس تکنیک های بازاریابی و رعایت اصول طراحی گرافیک صورت پذیرد. یک طراح وب ممکن است با گرافیست برای موادتشکیل دهنده بصری مانند تصاویر تعامل داشته باشد ، اما در نهایت طراح وب تمامی این مناطق را در کنار هم قرار می دهد تا قالب آخری پدید آید. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله بخش های گوناگون صفحه، چینش صفحات، محل قرارگیری بنرها و تصاویر و دکمه های Cta در‌این مرحله جاری ساختن می‌گردد.

تنظیمات رنگ بندی وبسایت
اقدام دیگری که اعمال می گردد، تعیین رنگبندی وب سایت می باشد. از دو جنبه می قدرت این موضوع را استیناف کرد. اولا بایستی این امکان به وسیله طراح تولید خواهد شد که استفاده کننده هر رنگی که مایل باشد را انتخاب کند. ثانیا رنگبندی منو، فوتر، محتوای اصلی، سایدبار ، صفحات داخلی ، سرفصل ها، نوشته ها و… می بایست بصورت دقیق معین شود تا نیازی به تهیه چندبار نداشته باشیم.

پنل کاربری کاربرپسند
به دلیل اینکه طراحی برای کارفرما اعمال میگردد و طبیعتا وی اطلاعات و دانش تخصصی برای کار با تارنما را ندارد، می بایست یک پنل کاربری ساده و کاربرپسند طراحی شود. این اقدام نیز به عهده طراح می باشد نه متخصص بهینه سازی وبسایت. برخی تارنما هایی را جهت سئو به ما سفارش میدهند که جز طراح نخستین، هیچ فردی نمی تواند با پنل کاربری آن ارتباط برقرار کند و این قضیه شغل تارنما به ویژه در بهینه سازی را با سختی و خلل مواجه مینماید. در‌حالتی که طراحی با سیستم های مدیر محتوا مثل وردپرس انجام شود، معمولا پنل های کاربرپسند و نه دارا‌هستند.

تشکیل داد امکان افزودن محصول ها، صفحه های و نوشته نو
یک تارنما صرفا به قالب و گرافیک محدود نمی‌شود. امکانات و قابلیت های وب سایت فاکتور مهمتری می‌باشند. این قابلیتها براساس کاربری و قضیه کار و کسب و کار وب سایت تعیین می شوند از جمله قابلیت های یک وب سایت فروشگاهی با یک وب سایت شرکتی یا خبری کاملا گوناگون می‌باشد. البته در برخی موردها مانند تولید وب لاگ و انتشار محتوا یکسان می باشند. در هرحال هنگام طراحی می بایست قابلیت هایی مثل افزودن فرآورده، صفحات و نوشته های نو در حیث گرفته شود تا کارفرما بتواند در بعدی بنا به نیاز خود مطالب تازه را ایجاد کرد و منشتر نماید.

پرداخت و خرید آنلاین برای فروشگاه اینترنتی
یکی اقدامات مهمی که برای مغازه های اینترنتی باید طراحی شود و وظیفه طراح تارنما می‌باشد، امکان خرید آنلاین و پرداخت وجه بصورت اینترنتی است. طی یک کدام از پروژه های seo فروشگاه اینترنتی که ما داشتیم، یکی کارفرمایان سایتی را به ما داد که درواقع فروشگاه اینترنتی بود، ولی قابلیت خرید آنلاین وجود نداشت و جالبتر اینه انتظار داشت این نقص در حین اجرای سئو سایت رفع شود. در حالیکه این گزینه کاملا به طراحی مرتبط می باشد و باید از طراح وب مراد شود.

اقدامات مربوط به سئو چیست
seo تارنما یا سئو که با مقصود ارتقا وبسایت در موتورهای جستجو با تاکید بر رتبه سایت در گوگل، اعمال می‌شود، اقداماتی را همچون ارتقاء سرعت وب سایت، افزایش عملکرد، ایجاد کرد محتوا، بازاریابی شبکه های عمومی و موتور جستجو، بهبود ارتباط کاربر با وبسایت، اصلاح متاتگ ها، سازگاری وبسایت با موبایل را دربرمیگیرد.

اقدامات تخصصی که سئو وب سایت ایفا میشود
یک دارای تخصص بهینه سازی می بایست بر اصول برنامه نویسی، بازاریابی اینترنتی، ایجاد محتوا و تجارب کاربری تسلط کامل داشته باشد. تا بتواند خلال رفع ایرادات طراحی، وبسایت را به بهترین نحو به مخاطبان و موتورهای جستجو نام گذاری کند. آنچه در seo انجام میدهیم بسیار منعطف هست و محدودیت ندارد. البته ارائه خدمات به کارفرما براساس قرارداد معلوم میشود و به همین برهان که اقدامات زیادی در دایره وظایف سئوکار قرار می‌گیرد، طبق قرارداد جزئیات پروژه مشخص می‌شود. ولی در نهایت غرض کاملا مشخص و معلوم هست. افزایش مرتبه در گوگل و بازدید تارنما که در نهایت ارتقا مشتریان و فروش را به هم پا دارااست. مهم‌ترین اقداماتی که در بهینه سازی جاری ساختن میدهیم عبارت می‌باشد از:

لینک سازی داخلی و خارجی
لینک های داخلی ، لینکهایی در یک برگه از سایت شما میباشند که کاربر را به کاغذ مورد نظر دیگری از وب سایت شما هدایت می کنند ، در حالی که لینک خارجی یک لینک و پیوند می‌باشد که استفاده کننده را به یک ورقه معتبر در وبسایت دیگر هدایت می کند. هر دو نوع این لینکها، اهمیت زیادی دارند و لینکسازی یکی اقدامات ضروری در روند سئو تارنما می باشد. لینک ها به عنوان سیگنال هایی برای نمایش قدرت و اعتبار یک شیت به گوگل شغل می کنند و ربات های خزنده جهت پیمایش وب و درجه بندی صفحه های لینکها را مورد پژوهش قرار می دهند. البته دشوار گیری هایی نیز دراین باره از جانب گوگل وجود دارد و با الگوریتم پنگوئن درستی لینکسازی را گزینه رسیدگی قرار می دهد. طرق پیوند سازی صحیح را حتما تحقیق کنید.

اعتنا نمایید که هیچگاه نباید از طراح سایت انتظار داشته باشید که لینکسازی داخلی وبسایت شما را جاری ساختن دهد. وظیفه او نیست!

بالا بردن سرعت مربوط به سئو سایت
اگرچه از مدتها پیشین می دانستیم که سرعت وب سایت یک ادله جايگاه بندی و seo محسوب می شود، البته گوگل عملا با رونمایی از core web vitals علامت داد که کوشش و سرعت بارگزاری سایت اهمیت بیشتری از پیشین داراست. این اقدام در فرایند بهینه سازی وب سایت ایفا میشود و وظیفه طراح وبسایت نیست که سرعت تارنما شما را ارتقا دهد، زیرا اجرای ایده های گرافیکی و برنامه نویسی با کاهش حجم و ارتقاء سرعت تارنما دو مقوله به طور تقریب متناقض می‌باشند. این وظیفه متخصص seo می‌باشد که سرعت وب سایت را بالا غالب شود.9 شیوه ارتقاء سرعت و بهبود مجال بارگزاری وب سایت به شما دراین مورد امداد خواهد کرد.

تحقیقات و سئو عبارات کلیدی
یکی اقداماتی که باید برای ارتقای سایت انجام شود، تفحص و یافتن کلمه ها کلیدی مهم می باشد. به شغل بردن این لغات در سایت نیز در روند seo جا دارد. این لغت ها همان عبارت یا جمله هایی هستند که کاربران برای یافتن تارنما یا محصولات موردنظر خود در گوگل جستجو می کنند. اساسا می قدرت اعلام‌کرد همگی اقدامات مثل لینکسازی و تشکیل داد محتوا حول عبارات کلیدی می‌چرخد. در نوشته ی علمی چگونگی کشف کردن لغت ها کلیدی مهم این مورد را دقیق توضیح داده ایم.

تشکیل داد و بهینه سازی محتوای وبسایت
بازاریابی محتوا یک رکن اساسی در تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که از قضا یک کدام از مهمترین روند سئو وب سایت نیز هست.

تدوین و تنظیم محتوای وب سایت برعهده طراح وب نیست! برخی از کارفرمایان این گزینه را از طراح یا در مرحله طراحی می‌خواهند که درخواست تماما اشتباهی هست. محتوا باید بعداز انتخاب کلمات کلیدی و توسط مسئول بهینه سازی تعیین شود. طراح تعهدی در ازای محتوای سایت شما ندارد.

بهبود تجربه کاربری مربوط به سئو وب سایت می باشد
اگرچه در فرایند طراحی به ux توجه ویژه ای میشود، ولی یکی حیاتی ترین فاکتورهای سئو، تجربه کاربری می باشد. سئوکارها بعداز شناسایی خوی کاربران و سلایق مخاطبان، تغییراتی را روی ux سایت ایجاد کرد می کنند که سبب به بهبود این فاکتور می گردد. در‌صورتی‌که قرار باشد سه گزینه از مهمترین فاکتورهای مدنظر گوگل برای سکو بندی را نام ببریم، صددرصد تجربه کاربری یکی از این سه برهان خواهد بود. الگوریتم های گوگل به قدری هوشمند شده اند که نحوه تعامل کاربر انسانی با وبسایت را به نه رصد میکنند و سایتهایی را در مرتبه بالاتر قرار می‌دهند که کاربر رضایت بیشتری از آنان داشته باشد.

بهینه سازی چه تفاوتی با طراحی وب سایت دارااست؟
برای مقایسه سئو با طراحی سایت ، نیاز داریم که در چندین حوزه تفاوت ها را مورد پژوهش قرار دهیم.

یک مثال بی آلایش برای مقایسه seo و طراحی وب سایت!، چنانچه وبسایت خود را مانند یک مغازه فیزیکی در حیث بگیرید که از گروه ای از محصول ها و اجناس تشکیل شده. بهینه سازی تارنما ، روش هایی است که شما برای معرفی خود به مشتریان و فروش محصولات خود به کار گیری میکنید. درصورتی که این روشها از سایر رقبای شما متمایز باشد و در عین حال به صدق اعمال شوند ، شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید.

تفاوت سئو و سئو وبسایت با طراحی وب
بطور کلی می اقتدار ذکر کرد که در طراحی به دنبال فعال سازی یک وب سایت کامل با تمام امکانات هستیم. معمولا طراح اعتنا ای به نوع کاربری وب سایت ندارد و کوشش می کند بنا به خواست مشتری آحاد افزونه ها و امکانات جانبی را نیز به قالب بیفزاید. البته در seo اینگونه نیست. کارشناس بهینه سازی با تمرکز بر نوع وبسایت ، ابزار ضروری را در سایت قرار می‌دهد. هدف سئو ، بیشتر ، خوب و سریعتر دیده شدن سایت به وسیله مخاطبان هست. این مفاد را می قدرت چکیده ای از تفاوت های طراحی و بهینه سازی سایت در توجه به تجارب کاربری ux ، رابط کاربری ، گرافیک وبسایت ، زمان بارگزاری و حجم صفحه ها ، محتوا و چهارچوب و قالب بندی وب سایت دانست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 3060
  • بازدید کلی : 5312
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی