loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 22
دوشنبه 28 آذر 1401 زمان : 13:29

افت ترافیک تارنما به طور ناگهانی یکی‌از متداول ترین مشکلاتی هست که بیشتر صاحبان تارنما ها دست‌کم یکبار با آن روبرو گردیده اند. همان طور که می‌دانید ترافیک، یکی از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی وبسایت میباشد.
تمامی سایت ها نوسانات متعددی در ترافیک تارنما خویش دارا‌هستند. به طور طبیعی شما می‌دانید که ترافیک طبیعی سایت شما بایستی چه میزانی داشته باشد تا بر پایه ی آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا این که ارتقا پیدا نموده است.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


چنانچه شما یک افت بازدید سایت شدید را مشاهده کردید، مطمئنا پیش از هر کاری واپسین تغییراتی که بر فرآیند کار های تارنما خویش طراحی نموده اید را به موقعیت اولیه خویش گشوده می گردانید.
توصیه ما این می باشد که‌این فعالیت را انجام ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل ممکن میباشد گوناگون باشند و این افت ترافیک وبسایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر ساخت‌و‌ساز گردیده توسط شما نداشته باشد.
اولین قدمی که بایستی بردارید، اطمینان نتیجه ها کردن از این میباشد که افت بازدید تارنما شما ارتباطی با تاریخ تکثیر آن نداشته باشد. برخی از اشخاص در به عبارتی روزی که محتوای خویش را نشر داده اند، انتظار دارا‌هستند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آنها جذب خواهد شد. البته بایستی توجه داشته باشید که‌این ترافیک دریافتی، تمام ترافیکی وجود ندارد که قرار می باشد کاغذ سایت شما اخذ نماید.
اما بایستی بدین نکته هم توجه داشته باشید که وجود نوسان در واحد سنجش ترافیک ورودی وبسایت، چیز طبیعی میباشد و تنها زمانی این گزینه می تواند موجب نگرانی شما خواهد شد که‌این افت ترافیک رو به رشد باشد.
آیتم مهم آینده این میباشد که خطاها فنی وبسایت خویش را گزینه رسیدگی قرار دهید. چراکه ممکن است فرد شما و یا این که وبمستر وبسایت کد اشتباهی را وارد کرده باشد که از به اکران در وارد شدن ترافیک تارنما جلوگیری می نماید؛ در حالی که هیچ تغییری در فرایند بازدید تارنما شما پدیدار نشده میباشد.
در پایان، خبر ها را رسیدگی نمائید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا این که بعضا موارد دیگر وجود دارااست که ممکن میباشد باعث افت ترافیک تارنما شما شد‌ه‌است یا این که نه. در‌صورتی‌که همگی مورد ها گفته شده را بازرسی کردید و متوجه شدید که منبع نقص‌ افت بازدید سایت از آن‌ها وجود ندارد، توصیه میکنیم که نکاتی که به دنبال برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل آورده شده می‌باشد را با تمرکز استیناف فرمائید.

1) بازرسی جریمه های گوگل
چنانچه وبسایت شما از طرف گوگل به طور مکرر جریمه می شود، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خویش را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل می تواند رنک صفحه های وب سایت را به شدت کم کند که همین مورد در افت بازدید وب سایت نقش موثری داراست.

نکته ای که بایستی بدانید این می باشد که بیشتر جریمه های صورت گرفته به وسیله گوگل، به طور اتوماتیک هستند و کمتر پیش می‌آید که نیروی کار گوگل به طور دستی یک تارنما را پنالتی نمایند. برای استیناف جریمه شدن وب سایت خویش، خوب میباشد که به اکانت کاربری Google Search Console خویش سر بزنید و اعلان های جانور را گزینه تحقیق قرار دهید.

در صورتی پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این است که شما در فعلا به کار گیری از تکنیک های seo کلاه سیاه در مراحل کاری خویش می باشید و یا این که محتواهایی را منتشر نموده اید که بر طبق با اصول و هدف ها گوگل نبوده میباشد. مطمئنا پس از رفع این قضیه، جریمه گوگل از سایت شما برداشته شود و شما مجدد میتوانید ترافیک و بازدید قابل قبولی از SERP های این موتور کاوش به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خویش
اینکه شما متوجه گردید وب سایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خویش به حصول می نماید، می‌تواند بسیار موءثر و کارساز باشد. در صورتیکه از تبلیغات مبلغی به کارگیری می کردید، انگیزه کاهش بازدید تارنما شما میتواند این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خویش نکرده اید و ترافیک استخراج گردیده از این‌شیوه، دیگر قرار وجود ندارد برای شما در لحاظ گرفته گردد.

اینکه یوزرها از روش آوازه مارک شما وارد تارنما بشوند و یااینکه یک لینک نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می نمایند نیز دو شبکه ترافیکی متفاوت اند. در حال حاضر در صورتیکه کاهش ترافیک وبسایت دارید، ممکن می باشد دلیلش افت محبوبیت مارک شما باشد و در واقع کمتر کسی میخواهد وارد سایتی شود که مربوط به مارک شما میباشد. در سود کاری که می بایست انجام دهید این است که اشتباهات کمپانی و بیزنس خویش را مرتفع کرده و آن‌گاه با قدرت هرچه کل از اصول بهینه سازی در پروسه کاری خویش به کار گیری کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود بیزنس با seo و تبلیغات ppc
توصیه تالیف کننده این میباشد که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و سپس ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

3) توقف به کار گیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این میباشد که ترافیک دریافتی از تبلیغات مبلغی در فعلا ساخت‌و‌ساز تداخل در ترافیک طبیعی شما میباشد. این آیتم خیلی شایع وجود ندارد ولی ممکن میباشد که واقعه بیفتد؛ از طرفی، سپرده گذاری در ترافیک های مبلغی ممکن هست منجر کاهش ترافیک طبیعی شما خواهد شد ولی در عین اکنون کلاً ترافیک را ارتقاء خواهد اعطا کرد.

اینک گزینه ای که وجود داراست این میباشد که تبلیغات مبلغی شما برای عبارات کلیدی میباشد که ممکن می باشد هیچ ارزشی برای کسب و کار شما نداشته باشند. تنها رویکرد پی بردن این زمینه که آیا تبلیغات مبلغی شما تاثیری در فرایند ارتقا ترافیک و بازدید وب سایت شما داشته میباشد یا این که نه، این است که به کارگیری از این تبلیغات را متوقف نمائید و نتیجه ها را در پایان با یکدیگر مقایسه نمایید.

4) پژوهش بک پیوند های از دست رفته
افت بازدید وب سایت,افت ترافیک وبسایت,دلایل افت ترافیک تارنما

در حالتی که ترافیک وب سایت شما بین تعدادی کاغذ خاص تقسیم گردیده‌است و ترافیک ارجاع داده شما افت نموده است، این زمینه علامت دهنده این میباشد که شما بک لینک و پیوند برخی از این صفحه های خویش را از دست داده اید.

در شرایطی‌که تنها برخی از صفحه ها ترافیک خویش را از دست داده اند و دیگر صفحه ها تارنما همچنان در در حال حاضر جذب بازدید می‌باشند، این نشان می‌دهد که آن صفحات اول، بک پیوند های خویش را از دست داده اند.

اکنون برای ساخت مجدد این لینک های از دست رفته، توصیه می‌کنیم آغاز به کسانی که لینک و پیوند ها را به شما داده بودند، آدرس اینترنتی ارسال کرده و انگیزه حذف بک لینک و پیوند های خویش را جویا گردید یااینکه شما با یک ویرایش مجدد محتوای خویش بتوانید بک پیوند ها را مجدد به دست بیاورید. در بعضی موردها ممکن میباشد که حریف بیزنس شما، بک پیوند متبوع را از آن خویش نموده است و یااینکه مطلبی که لینک و پیوند صفحه تارنما شما در آن قرار داشته میباشد، کلاً حذف گردیده است.

اینکه شما بخواهید مجدد بک پیوند های خویش را به دست بیاورید، ممکن میباشد پاره ای معضل برانگیز باشد. اما مکان نگرانی وجود ندارد؛ چراکه محتوای شما یک توشه توانسته میباشد که از تارنما های دیگر پیوند اخذ نماید. بنابراین مطمئن باشید که‌این محتوای متبوع برای توشه دیگر نیز خواهد توانست کوشش نیکی را از خویش نشان دهد.

5) بی قیمت بودن بک پیوند ها
بایستی بدانید که کلیه بک پیوند ها ارزشمند و توانا نیستند. درصورتی که یک وبسایت اسپم به محتوای شما پیوند داده باشد، گوگل ممکن می باشد که تصور نماید شما برای این بک لینک و پیوند ها هزینه ای پرداخت نموده اید و در اینک استعمال از تکنیک های سئو کلاه سیاه میباشید. در فیض کیفیت خوب بودن لینک و پیوند های مربوط به وب سایت شما مداقه متعددی داراست و در شکل در نظر نگرفتن این مسئله یک کدام از دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل است.

اکنون اینکه شما به عمد یا این که غیر عمد این لینک و پیوند ها را اخذ نموده اید، بایستی سریعا از مالک سایت متبوع درخواست فرمائید تا پیوند های متبوع شما‌را از سایت خویش حذف نماید. بعد از اعمال این فعالیت، احتمالا کاهش ترافیک سایت نخواهید داشت.

6) بازرسی کوشش رقبا
در حالتی که نسبت به رقبای خویش ترافیک کمتری اخذ میکنید، باید بدانید که‌این مورد مطلقا آرم دهنده این وجود ندارد که به طبع درجه وب سایت کاهش پیدا کرده میباشد. بلکه ممکن است که رقبای شما در هم اکنون ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما میباشند و یا این که به صورت کلی به شدت بر seo تارنما اتوماتیک می نمایند.

دراین مورد دو عمل وجود داراست که شما می‌توانید جاری ساختن دهید؛ اولیه اینکه تمرکز خویش را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آن‌ها ندارند و دوم اینکه بر ارتقا چگونگی کوشش خویش متمرکز گردید تا از رقبای خویش پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ سایت
در‌صورتی‌که از رقبای وبسایت خویش جا ماندید، به طور طبیعی فقط ادله افت ترافیک، این میباشد که شما نتوانسته اید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در غایت با افت جايگاه وبسایت مواجه گردیده اید. در‌این‌شرایط‌ تنها کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که بهینه سازی سایت خویش را به متخصصین جان دار در این مورد بسپارید تا آنان رنک های رفیعتر را برای شما به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که درصورتی که از کارشناسان بی تجربه seo سایت دراین باره به کارگیری کنید، ممکن می باشد که آسیب های دور از شوخی به کسب و کار شما وارد شود.

8) مشکلات SERP
دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل,انگیزه کاهش بازدید تارنما,انگیزه پایین آمدن ترافیک

گاهی اوقات، محتوای متبوع شما رنک بسیار خیر داراست و وسعت جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا میباشد. صرفا مشکلی که انگیزه کاهش بازدید وب سایت است، این میباشد که یوزرها لینک شما را میبینند اما بر آن کلیک نمی‌کنند. این گزینه ارتباطی با فعالیت های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته میباشد برای بعضا از عبارت های کلیدی از Answer Box های خویش به کارگیری نماید تا با به کارگیری از آن، یوزرها را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که می‌خواهند، برساند.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که گوگل درین Answer Box خویش جواب قابل قبولی برای سوال کاربر ارائه می نماید و این جواب را از شایسته ترین محتوای جانور دستیابی کرده و لینک صفحه سایت را در زیر این باکس جواب قرار می‌دهد.

در منفعت فقط راهی که ممکن است افت ترافیک تارنما را برای شما به دست کم برساند، این هست که شما همگی سعی خویش را بکنید تا در این باکس جواب قرار بگیرید. در حالتی که در این زمینه برنده نبودید، سفارش می کنیم که به طبع از متخصصین سئو سایت یاری بگیرید.

9) مطالعه نوع شیت و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به نه انگیزه کاهش بازدید سایت را شناسایی فرمایید، پیشنهاد می‌کنیم در اولی مرحله، صفحاتی که پایین بیشترین فشار در این زمینه هستند را از سایر غیر وابسته فرمایید و بهینه سازی های ساختار یافته را بر روی هر کدام از آن‌ها طراحی کنید. افت ترافیک یک گروه در تارنما قادر است علتش ایرادات بهینه سازی باشد که با یک بازرسی بی آلایش می‌توانید شخصا آن را برطرف نمایید.

10) التفات تجربیات کاربری
تجارب کاربری التفات متعددی برای روند کار های سایت قادر است داشته باشد و بر آحاد آن‌ها به نحوی تاثیرگذار میباشد. حال در برخی مورد ها ممکن است که تجارب کاربری را به دلایل مختلفی مجبور باشید تغییر و تحول دهید و از یک مدل تازه در ارائه سرویس ها خویش برای یوزرها به کار گیری نمائید. ترجربه کاربری به‌این عامل مداقه دارد که هدف کلی گوگل افزایش رضایت کاربرانش میباشد.

به‌دنبال همین موضوع، تجربیات کاربری را به یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی SERP های خویش تبدیل نموده است. با رسیدگی تارنما های رفیعتر میتوانید به راحتی متوجه گردید که تجربیات کاربری یکی‌از تقدم های آن ها است. شما نیز باید تجربیات کاربری را در فرآیند بهینه سازی وبسایت خویش به شایسته ترین صورت ممکن طراحی فرمایید.

طبیعی میباشد که‌این تغییر تحول مدل برای مقطع وقتی موجب افت ترافیک وب سایت گردد. در بهره مکان نگرانی نیست؛ چراکه پس از مدتی شما یوزرها منحصر به فرد به خویش را جذب محتواهایتان خواهید کرد. اما اعتنا داشته باشید که در صورتی‌که این مدت فرصت، خیلی به طول انجامید، بایستی استراتژی تغییر تحول تجربه کاربری خویش را سریعا تغییر و تحول دهید تا مجدد وب سایت شما ترافیک و بازدید نخستین خویش را اخذ نماید.

صحبت نقطه نهایی راجع به افت بازدید سایت
وقتی که واحد سنجش ترافیک وبسایت شما کاهش یافته میباشد، بسیار مهم است که با ارائه مطالب ارزشمند و تمرکز روی تجربیات کاربری فوق العاده، به راه‌های مهم جذب مخاطب برگردید. زمانی این فعالیت را اعمال دهید، وب سایت شما در درازمدت اشتباهات مرتبط با افت ترافیک نخواهد داشت. همینطور در شرایطی‌که بتوانید کلیه اصول بهینه سازی را در یک راءس دارای اعتبار یادگرفتن سئو به طور فردی بیاموزید، مطمئنا با اینگونه مشکلاتی در عمل های آجل خویش مواجه نخواهید شد.

افت ترافیک تارنما به طور ناگهانی یکی‌از متداول ترین مشکلاتی هست که بیشتر صاحبان تارنما ها دست‌کم یکبار با آن روبرو گردیده اند. همان طور که می‌دانید ترافیک، یکی از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی وبسایت میباشد.
تمامی سایت ها نوسانات متعددی در ترافیک تارنما خویش دارا‌هستند. به طور طبیعی شما می‌دانید که ترافیک طبیعی سایت شما بایستی چه میزانی داشته باشد تا بر پایه ی آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا این که ارتقا پیدا نموده است.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


چنانچه شما یک افت بازدید سایت شدید را مشاهده کردید، مطمئنا پیش از هر کاری واپسین تغییراتی که بر فرآیند کار های تارنما خویش طراحی نموده اید را به موقعیت اولیه خویش گشوده می گردانید.
توصیه ما این می باشد که‌این فعالیت را انجام ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل ممکن میباشد گوناگون باشند و این افت ترافیک وبسایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر ساخت‌و‌ساز گردیده توسط شما نداشته باشد.
اولین قدمی که بایستی بردارید، اطمینان نتیجه ها کردن از این میباشد که افت بازدید تارنما شما ارتباطی با تاریخ تکثیر آن نداشته باشد. برخی از اشخاص در به عبارتی روزی که محتوای خویش را نشر داده اند، انتظار دارا‌هستند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آنها جذب خواهد شد. البته بایستی توجه داشته باشید که‌این ترافیک دریافتی، تمام ترافیکی وجود ندارد که قرار می باشد کاغذ سایت شما اخذ نماید.
اما بایستی بدین نکته هم توجه داشته باشید که وجود نوسان در واحد سنجش ترافیک ورودی وبسایت، چیز طبیعی میباشد و تنها زمانی این گزینه می تواند موجب نگرانی شما خواهد شد که‌این افت ترافیک رو به رشد باشد.
آیتم مهم آینده این میباشد که خطاها فنی وبسایت خویش را گزینه رسیدگی قرار دهید. چراکه ممکن است فرد شما و یا این که وبمستر وبسایت کد اشتباهی را وارد کرده باشد که از به اکران در وارد شدن ترافیک تارنما جلوگیری می نماید؛ در حالی که هیچ تغییری در فرایند بازدید تارنما شما پدیدار نشده میباشد.
در پایان، خبر ها را رسیدگی نمائید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا این که بعضا موارد دیگر وجود دارااست که ممکن میباشد باعث افت ترافیک تارنما شما شد‌ه‌است یا این که نه. در‌صورتی‌که همگی مورد ها گفته شده را بازرسی کردید و متوجه شدید که منبع نقص‌ افت بازدید سایت از آن‌ها وجود ندارد، توصیه میکنیم که نکاتی که به دنبال برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل آورده شده می‌باشد را با تمرکز استیناف فرمائید.

1) بازرسی جریمه های گوگل
چنانچه وبسایت شما از طرف گوگل به طور مکرر جریمه می شود، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خویش را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل می تواند رنک صفحه های وب سایت را به شدت کم کند که همین مورد در افت بازدید وب سایت نقش موثری داراست.

نکته ای که بایستی بدانید این می باشد که بیشتر جریمه های صورت گرفته به وسیله گوگل، به طور اتوماتیک هستند و کمتر پیش می‌آید که نیروی کار گوگل به طور دستی یک تارنما را پنالتی نمایند. برای استیناف جریمه شدن وب سایت خویش، خوب میباشد که به اکانت کاربری Google Search Console خویش سر بزنید و اعلان های جانور را گزینه تحقیق قرار دهید.

در صورتی پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این است که شما در فعلا به کار گیری از تکنیک های seo کلاه سیاه در مراحل کاری خویش می باشید و یا این که محتواهایی را منتشر نموده اید که بر طبق با اصول و هدف ها گوگل نبوده میباشد. مطمئنا پس از رفع این قضیه، جریمه گوگل از سایت شما برداشته شود و شما مجدد میتوانید ترافیک و بازدید قابل قبولی از SERP های این موتور کاوش به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خویش
اینکه شما متوجه گردید وب سایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خویش به حصول می نماید، می‌تواند بسیار موءثر و کارساز باشد. در صورتیکه از تبلیغات مبلغی به کارگیری می کردید، انگیزه کاهش بازدید تارنما شما میتواند این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خویش نکرده اید و ترافیک استخراج گردیده از این‌شیوه، دیگر قرار وجود ندارد برای شما در لحاظ گرفته گردد.

اینکه یوزرها از روش آوازه مارک شما وارد تارنما بشوند و یااینکه یک لینک نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می نمایند نیز دو شبکه ترافیکی متفاوت اند. در حال حاضر در صورتیکه کاهش ترافیک وبسایت دارید، ممکن می باشد دلیلش افت محبوبیت مارک شما باشد و در واقع کمتر کسی میخواهد وارد سایتی شود که مربوط به مارک شما میباشد. در سود کاری که می بایست انجام دهید این است که اشتباهات کمپانی و بیزنس خویش را مرتفع کرده و آن‌گاه با قدرت هرچه کل از اصول بهینه سازی در پروسه کاری خویش به کار گیری کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود بیزنس با seo و تبلیغات ppc
توصیه تالیف کننده این میباشد که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و سپس ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

3) توقف به کار گیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این میباشد که ترافیک دریافتی از تبلیغات مبلغی در فعلا ساخت‌و‌ساز تداخل در ترافیک طبیعی شما میباشد. این آیتم خیلی شایع وجود ندارد ولی ممکن میباشد که واقعه بیفتد؛ از طرفی، سپرده گذاری در ترافیک های مبلغی ممکن هست منجر کاهش ترافیک طبیعی شما خواهد شد ولی در عین اکنون کلاً ترافیک را ارتقاء خواهد اعطا کرد.

اینک گزینه ای که وجود داراست این میباشد که تبلیغات مبلغی شما برای عبارات کلیدی میباشد که ممکن می باشد هیچ ارزشی برای کسب و کار شما نداشته باشند. تنها رویکرد پی بردن این زمینه که آیا تبلیغات مبلغی شما تاثیری در فرایند ارتقا ترافیک و بازدید وب سایت شما داشته میباشد یا این که نه، این است که به کارگیری از این تبلیغات را متوقف نمائید و نتیجه ها را در پایان با یکدیگر مقایسه نمایید.

4) پژوهش بک پیوند های از دست رفته
افت بازدید وب سایت,افت ترافیک وبسایت,دلایل افت ترافیک تارنما

در حالتی که ترافیک وب سایت شما بین تعدادی کاغذ خاص تقسیم گردیده‌است و ترافیک ارجاع داده شما افت نموده است، این زمینه علامت دهنده این میباشد که شما بک لینک و پیوند برخی از این صفحه های خویش را از دست داده اید.

در شرایطی‌که تنها برخی از صفحه ها ترافیک خویش را از دست داده اند و دیگر صفحه ها تارنما همچنان در در حال حاضر جذب بازدید می‌باشند، این نشان می‌دهد که آن صفحات اول، بک پیوند های خویش را از دست داده اند.

اکنون برای ساخت مجدد این لینک های از دست رفته، توصیه می‌کنیم آغاز به کسانی که لینک و پیوند ها را به شما داده بودند، آدرس اینترنتی ارسال کرده و انگیزه حذف بک لینک و پیوند های خویش را جویا گردید یااینکه شما با یک ویرایش مجدد محتوای خویش بتوانید بک پیوند ها را مجدد به دست بیاورید. در بعضی موردها ممکن میباشد که حریف بیزنس شما، بک پیوند متبوع را از آن خویش نموده است و یااینکه مطلبی که لینک و پیوند صفحه تارنما شما در آن قرار داشته میباشد، کلاً حذف گردیده است.

اینکه شما بخواهید مجدد بک پیوند های خویش را به دست بیاورید، ممکن میباشد پاره ای معضل برانگیز باشد. اما مکان نگرانی وجود ندارد؛ چراکه محتوای شما یک توشه توانسته میباشد که از تارنما های دیگر پیوند اخذ نماید. بنابراین مطمئن باشید که‌این محتوای متبوع برای توشه دیگر نیز خواهد توانست کوشش نیکی را از خویش نشان دهد.

5) بی قیمت بودن بک پیوند ها
بایستی بدانید که کلیه بک پیوند ها ارزشمند و توانا نیستند. درصورتی که یک وبسایت اسپم به محتوای شما پیوند داده باشد، گوگل ممکن می باشد که تصور نماید شما برای این بک لینک و پیوند ها هزینه ای پرداخت نموده اید و در اینک استعمال از تکنیک های سئو کلاه سیاه میباشید. در فیض کیفیت خوب بودن لینک و پیوند های مربوط به وب سایت شما مداقه متعددی داراست و در شکل در نظر نگرفتن این مسئله یک کدام از دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل است.

اکنون اینکه شما به عمد یا این که غیر عمد این لینک و پیوند ها را اخذ نموده اید، بایستی سریعا از مالک سایت متبوع درخواست فرمائید تا پیوند های متبوع شما‌را از سایت خویش حذف نماید. بعد از اعمال این فعالیت، احتمالا کاهش ترافیک سایت نخواهید داشت.

6) بازرسی کوشش رقبا
در حالتی که نسبت به رقبای خویش ترافیک کمتری اخذ میکنید، باید بدانید که‌این مورد مطلقا آرم دهنده این وجود ندارد که به طبع درجه وب سایت کاهش پیدا کرده میباشد. بلکه ممکن است که رقبای شما در هم اکنون ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما میباشند و یا این که به صورت کلی به شدت بر seo تارنما اتوماتیک می نمایند.

دراین مورد دو عمل وجود داراست که شما می‌توانید جاری ساختن دهید؛ اولیه اینکه تمرکز خویش را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آن‌ها ندارند و دوم اینکه بر ارتقا چگونگی کوشش خویش متمرکز گردید تا از رقبای خویش پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ سایت
در‌صورتی‌که از رقبای وبسایت خویش جا ماندید، به طور طبیعی فقط ادله افت ترافیک، این میباشد که شما نتوانسته اید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در غایت با افت جايگاه وبسایت مواجه گردیده اید. در‌این‌شرایط‌ تنها کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که بهینه سازی سایت خویش را به متخصصین جان دار در این مورد بسپارید تا آنان رنک های رفیعتر را برای شما به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که درصورتی که از کارشناسان بی تجربه seo سایت دراین باره به کارگیری کنید، ممکن می باشد که آسیب های دور از شوخی به کسب و کار شما وارد شود.

8) مشکلات SERP
دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل,انگیزه کاهش بازدید تارنما,انگیزه پایین آمدن ترافیک

گاهی اوقات، محتوای متبوع شما رنک بسیار خیر داراست و وسعت جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا میباشد. صرفا مشکلی که انگیزه کاهش بازدید وب سایت است، این میباشد که یوزرها لینک شما را میبینند اما بر آن کلیک نمی‌کنند. این گزینه ارتباطی با فعالیت های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته میباشد برای بعضا از عبارت های کلیدی از Answer Box های خویش به کارگیری نماید تا با به کارگیری از آن، یوزرها را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که می‌خواهند، برساند.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که گوگل درین Answer Box خویش جواب قابل قبولی برای سوال کاربر ارائه می نماید و این جواب را از شایسته ترین محتوای جانور دستیابی کرده و لینک صفحه سایت را در زیر این باکس جواب قرار می‌دهد.

در منفعت فقط راهی که ممکن است افت ترافیک تارنما را برای شما به دست کم برساند، این هست که شما همگی سعی خویش را بکنید تا در این باکس جواب قرار بگیرید. در حالتی که در این زمینه برنده نبودید، سفارش می کنیم که به طبع از متخصصین سئو سایت یاری بگیرید.

9) مطالعه نوع شیت و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به نه انگیزه کاهش بازدید سایت را شناسایی فرمایید، پیشنهاد می‌کنیم در اولی مرحله، صفحاتی که پایین بیشترین فشار در این زمینه هستند را از سایر غیر وابسته فرمایید و بهینه سازی های ساختار یافته را بر روی هر کدام از آن‌ها طراحی کنید. افت ترافیک یک گروه در تارنما قادر است علتش ایرادات بهینه سازی باشد که با یک بازرسی بی آلایش می‌توانید شخصا آن را برطرف نمایید.

10) التفات تجربیات کاربری
تجارب کاربری التفات متعددی برای روند کار های سایت قادر است داشته باشد و بر آحاد آن‌ها به نحوی تاثیرگذار میباشد. حال در برخی مورد ها ممکن است که تجارب کاربری را به دلایل مختلفی مجبور باشید تغییر و تحول دهید و از یک مدل تازه در ارائه سرویس ها خویش برای یوزرها به کار گیری نمائید. ترجربه کاربری به‌این عامل مداقه دارد که هدف کلی گوگل افزایش رضایت کاربرانش میباشد.

به‌دنبال همین موضوع، تجربیات کاربری را به یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی SERP های خویش تبدیل نموده است. با رسیدگی تارنما های رفیعتر میتوانید به راحتی متوجه گردید که تجربیات کاربری یکی‌از تقدم های آن ها است. شما نیز باید تجربیات کاربری را در فرآیند بهینه سازی وبسایت خویش به شایسته ترین صورت ممکن طراحی فرمایید.

طبیعی میباشد که‌این تغییر تحول مدل برای مقطع وقتی موجب افت ترافیک وب سایت گردد. در بهره مکان نگرانی نیست؛ چراکه پس از مدتی شما یوزرها منحصر به فرد به خویش را جذب محتواهایتان خواهید کرد. اما اعتنا داشته باشید که در صورتی‌که این مدت فرصت، خیلی به طول انجامید، بایستی استراتژی تغییر تحول تجربه کاربری خویش را سریعا تغییر و تحول دهید تا مجدد وب سایت شما ترافیک و بازدید نخستین خویش را اخذ نماید.

صحبت نقطه نهایی راجع به افت بازدید سایت
وقتی که واحد سنجش ترافیک وبسایت شما کاهش یافته میباشد، بسیار مهم است که با ارائه مطالب ارزشمند و تمرکز روی تجربیات کاربری فوق العاده، به راه‌های مهم جذب مخاطب برگردید. زمانی این فعالیت را اعمال دهید، وب سایت شما در درازمدت اشتباهات مرتبط با افت ترافیک نخواهد داشت. همینطور در شرایطی‌که بتوانید کلیه اصول بهینه سازی را در یک راءس دارای اعتبار یادگرفتن سئو به طور فردی بیاموزید، مطمئنا با اینگونه مشکلاتی در عمل های آجل خویش مواجه نخواهید شد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 86
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 3142
  • بازدید کلی : 5394
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی