loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 11
چهارشنبه 21 دی 1401 زمان : 8:30

چه گونه به صفحه اولیه گوگل برسیم؟
اگر شما هم وبسایت فردی یا این که وب سایت شرکتی دارید و میخواهید به شیت نخستین گوگل بیایید، می بایست بدانید که روش سختی در پیش دارید. بدون شک این روزها سعی تمامی استخراج‌وکارها و هزینه‌ای که در مورد seo و ایجاد کرد محتوا اعمال میدهند این است که خودشان را به صفحه اولیه گوگل برسانند. وگرنه آموزش سئو در مشهد برگه دوم که صرفا برای مخفی کردن لاشه مطلوب می باشد!

پس اعتنا فرمائید که خیر‌صرفا می بایست شغل را به متخصصان بسپارید، بلکه بایستی طاقت کافی آموزش سئو مشهد هم داشته باشید تا به بهره برسید. یادتان باشد در حالتی که بتوانید خوب شغل فرمائید، شاید دیرتر به صفحه اولیه گوگل برسید، اما نتیجه ها به‌دست آمده به یاد ماندنی و وقتگیر فرصت خواهد بود.

ولی میتوانید خیلی زود جزو نتایج بلندتر گوگل باشید، به شرط اینکه بخواهید روی واژه و کلمه «خرید و فروش ارز روی قله دماوند» سکو بگیرید!

در این نوشته‌علمی به شما می گوییم که چهت نیل به برگه اولیه گوگل بایستی چه کارهایی ایفا دهید و چه مسیری را پشت سر بگذارید. پس در صورتی میخواهید جزو حاصل بلندتر باشید، این نوشته‌علمی از را از دست ندهید.

پیش از اینکه وارد بحث مهم بشیم, خوب هست پاره ای داده های عددی مرتبط با seo و جستجوهای یوزرها را تفحص کنیم:

هر روز بیش از 3.5 میلیارد کاوش در گوگل اجرا می گردد.
بیش از 75 درصد از کاربرها صرفا روی حاصل ورقه نخستین گوگل کلیک می‌نمایند و ابدا به برگه دوم نمی‌فرایند.
بیش از 70 درصد کلیک ها صرفا روی 5 بهره اول جاری ساختن می‌گردد.
93 درصد خریدهای اینترنتی با از گوگل و دیگر موتورهای کاوش آغاز میشود.
سکو اولیه گوگل به تنهایی بیش از 40 درصد کلیک‌ها را اخذ می‌نماید.
نگاهی به صورت زیر بیندازید تا متوجه گردید کلیک روی حاصل گوگل چطور از سکو اولیه به آن‌گاه کاهش پیدا می‌نماید.

وصال به کاغذ یک گوگل در کوتاه ترین مجال ممکن، از ایده تا اجرا
این ایام سایت یکی‌از مهم‌ترین بودجه‌های هر کسب‌وکاری میباشد و اکثری از کمپانی‌ها در فضای اینترنت با هم رقابت می‌نمایند. به همین ادله همگی تلاششان را به عمل می‌گیرند تا بتوانند ترافیک بیشتری را به سمت سایتشان هدایت نمایند و فروش بیشتری داشته باشند.

ولی رقابتی‌شدن فضای حصول‌وکار منجر گردیده تا یک کدام از سری واقعه‌ها و رقابت‌های منفی هم صورت بگیرد که می‌قدرت به دو مورد زیر اشاره نمود:

نخستین اینکه گوگل بایستی مدام الگوریتم‌ها و استانداردهای جايگاه‌بندی خودش را به‌روزرسانی نماید تا بتواند شایسته ترین حاصل را به مخاطبان اکران دهد. این زمینه اساسا خودش بد وجود ندارد، اما ممکن می باشد خیلی سریع جايگاه‌های شمارا دستخوش تغییر نماید یا این که دستیابی‌وکارها چهت نیل به سکو‌های فراتر دست به هر کاری بزنند.
دوم اینکه کاربرها هم در تشخیص منابع موثق و وبسایت‌های بهتر که تولیدها باکیفیت دارا هستند مبتلا خلل می شوند.
با این اکنون روی هم رفته برای اینکه به صفحه اول گوگل برسید 2 طریق اساسی پیش روی شماست:

درصورتی که خیلی شتاب دارید و دنبال نتیجه ها سریع می‌باشید، می بایست سراغ تبلیغات کلیکی گوگل یا این که به عبارتی ادوردز بروید.
البته در شرایطی‌که می خواهید نتیجه ها طبیعی از گوگل داشته باشید و یک قدمت خیالتان وا رفته باشد که توانسته‌اید منفعت با کیفیت و به یاد ماندنی بگیرید، بایستی روی بهینه سازی و ایجاد محتوا کار فرمایید.
پیرو نوشته‌ی‌علمی به صورت کامل هر دو طریق را رسیدگی می‌کنیم.

وصال به صفحه اولیه گوگل با تبلیغات کلیکی گوگل ادز (Google Adwords)
مهمترین روشی که شما‌را سریع جزو جايگاه‌های بالای ورقه اولیه گوگل قرار میدهد و در این مورد کاربر متعددی هم داراست، گوگل ادز است. البته یادتان باشد این راه برای تارنما‌هایی مطلوب هست که می تواند هزینه قابل‌توجهی برای تبلیغات کلیکی بپردازند یا این که خلی شتاب دارا هستند که برای مقطع معین، در ابتدا نتیجه ها گوگل باشند.

در واقع پرداخت هزینه به گوگل در مقابل کلیک که در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به آن CPC یا این که Cost Per Click گفته میشود، یک طریق تبلیغاتی متداول می‌باشد که سال‌هاست جزو مهمترین منابع درآمدی گوگل به شمار می‌رود.

در‌این شیوه شما در کانال تبلیغات گوگل که با نام ادوردز Adwords شناخته میشود، یک کمپین تبلیغاتی می‌سازید و کلمات کلیدی‌ای را وارد می‌کنید که میخواهید روی آنان در نتیجه ها کاوش فراتر باشید.

هنگامی کمپین موردنظرتان را ساختید، می توانید معلوم نمایید که تبلیغات شما کجا اکران داده شود. برای مثال:

صرفا در وبسایت گوگل و زیرمجوعه‌هایش مانند یوتیوب و... .
در سایت‌ها و اپ‌هایی که طرف تفاهم نامه با سیستم تبلیغاتی گوگل می‌باشند.
بعد از این کار کمپین شما فعال میشود و با جستجوی کلمات کلیدی متبوع، مخاطب قادر است سایتتان را فراتر از سایر نتیجه ها در برگه نخستین گوگل ببیند.

برای اینکه خوب متوجه این مورد گردید می‌توانید تصویر ذیل را ببینید:

در‌این تصویر می‌بیند که روی واژه بلیط هواپیما 4 سود اولیه به طور تبلیغات کلیکی از تارنما‌های مختلف اکران داده شدند. سود پنجم اولین سایتی است که به طور ارگانیک روی این واژه و کلمه رتبه گرفته‌اند.

به عبارتی‌طور که معلوم میباشد در کنار مورد ها تبلیغاتی در بالای نتیجه ها دو حرف AD قرار گرفته میباشد که نشان میدهد این لینک و پیوند‌ها در قبال پرداخت هزینه توانسته‌اند در سکو‌های فراتر قرار بگیرند.

البته پرسش اصلی اینجاست که زمانی میتوانیم با پرداخت هزینه به بالاترین رتبه‌ها برسیم، چرا نباید این فعالیت را ادامه دهیم؟ چرا بایستی مجال متعددی را seo و باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش کنیم؟

چهت نیل به پاسخ این پرسش بهتر می باشد آغاز به تفحص مزایا و معایب گوگل ادوردز بپردازیم.

مزایای گوگل ادز:
قابلیت اکران وب سایت فارغ از نیاز به روزگار خاص به میلیون‌ها مخاطب موبایل و دسکتاپ
امکان غرض قرار دادن کمپین روی لغات کلیدی دلخواه
امکان تعیین نوع وب سایت‌هایی که می‌خواهیم تبلیغات در آن اکران داده خواهد شد (در کانال تبلیغاتی گوگل یا این که فارغ آن)
قابلیت بهینه‌سازی کمپین و اصلاح کلمه ها کلیدی برای کاهش هزینه‌ها
امکان مقصود قرار دادن دوباره کاربر یا این که تبلیغات ریتارگتینگ وجود دارااست که سبب ارتقاء فروش می‌شود.
معایب گوگل ادز:

به جهت تحریم‌ها قابلیت فعال کردن کمپین برای دامنه‌های ir نیست.
با اعتنا به بها ارز، هزینه گوگل ادز برای همگی مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد.
به جهت تحریم‌ها اکثری از آیتم‌های هدفمندی کمپین برای کشور‌ایران فعال وجود ندارد.
هزینه هر کلیک به خصوص روی کلماتی که جستجوی بالایی داشته باشند بسیار زیاد میباشد.
بعداز غیروابسته‌شدن کمپین دیگر جايگاه‌ شما در میان جايگاه‌های بلندتر نخواهد بود.
با تفحص این مورد‌ها به راحتی متوجه می‌شویم که گوگل ادوردز بیشتر برای برندهای والا و کمپانی‌هایی مطلوب که رقابت شدیدی دارا هستند و می توانند هزینه آن را بپردازند.

ضمن اینکه یادتان باشد در سیستم ادوردز تنها تا زمانی به گوگل پول بدهید در برگه اول میباشید و به طور همزمان با توقف کمپین وب سایت شما از حاصل حذف میگردد. همینطور می بایست بدانید که خرید ادوردز هیچ ربطی به seo و دستیابی حاصل طبیعی ندارد.

حصول سود در ورقه اول گوگل با یاری بهینه سازی
بهینه سازی یعنی سایت را به صورتی با صرفه‌سازی کنیم که در نتایج گوگل رتبه نه بگیرد و ترافیک ارگانیک به سمت آن روانه شود. برای اینکه بتوانید در سئو تارنما موفق گردید، می بایست موارد مختلفی را در نظر بگیرید، اما مهم ترین فعالیت داشتن استراتژی هست.

فرض فرمائید میخواهید روی واژه و کلمه «تور استانبول» شغل نمائید تا به صفحه اولیه گوگل رسد.

اول با یک جستجوی معمولی به سکو‌های برتر ذیل می سید:

به عبارتی‌طوری که‌این تصویر مشاهده می کنید، حاصل بلندتر مرتبط با وبسایت‌های بسیار کار کشته میباشد که مجموعه حرفه‌ای و بودجه‌های آنچنانی برای بهینه سازی دارا هستند. به همین عامل رقابت با آنها حقیقتا فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد، به ویژه که روی کلمات کلیدی با پررقابت و پول‌ساز جايگاه‌های نه دارا‌هستند.

پس چهت نیل به ورقه اول گوگل می بایست چه فعالیت کنیم؟
برای این فعالیت می توانید مراحل زیر را انجام دهید و مطمئن باشید با کمی طاقت و تلاش به توفیق می سید.

1- تمرکز روی لغت ها کلیدی زمان بر
قبلا اشاره کردیم که فایده تصاحب کردن روی کلمه ها کلیدی کوتاه خیلی طاقت فرسا است و وبسایت‌های طفل هم نمی‌توانند خیلی زود روی آنها جايگاه بگیرند. این سایت‌ها بایستی برای رقابت به سراغ لغت ها کلیدی وقت گیر بروند که رقابت در آن‌ها کمتر است و شل‌خیس می‌اقتدار رتبه گرفت.

واژه کلیدی کوتاه و لبریز رقابت: تور استانبول
واژه کلیدی زمان بر و نادر رقابت: تور استانبول عید نوروز 1401
نکته: کلمات کلیدی مهم صرفا 30 درصد از وسعت کاوش را تشکیل می دهند و 70 درصد از یوزرها چهت نیل به مراد‌هایشان، عبارات کلیدی وقت گیر را کاوش می‌نمایند. از طرفی کلمه ها کلیدی طولانی یوزرها بیشتری را به مشتری تبدیل می‌نماید.


تارنما آمازون 57% از فروشش رو وامدار کلمه ها کلیدی زمانبر می‌باشد

کاربرانی که لغت ها کلیدی طولانی را کاوش می‌نمایند، دقیقا میدانند چه چیزی میخواهند و در مرحله گزینش می‌باشند. یعنی کاوش می‌نمایند تا چیزی که به دنبالش میباشند بخرند. البته کاربرانی که لغات کلیدی اصلی و کوتاه را کاوش می‌نمایند، هنوز در مرحله آگاهی قرار دارا‌هستند و تنها درپی استخراج اطلاعت راجع به سوالشان می‌باشند.

پس تمرکز روی عبارات کلیدی وقتگیر‌خیس سبب می‌گردد در بازار کم‌رقابت‌تری حضور پیدا فرمائید و خیلی شل‌خیس بتوانید فایده بگیرید.

2- تمرکز روی تشکیل داد محتوای کیفیت عالی به‌شکل ماهر و مداوم
به طبع بارها شنیدید که محتوا سلطان میباشد و الان همگی وب سایت‌های گرانقدر به این باور رسیده‌اند که حقیقتا محتوا پادشاه است. هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه محتوا به وب سایت‌ها اعتبار و سکو خوب بدهد. البته که بهینه سازی هم خیلی اصلی میباشد تا محتوای شما چشم گردد.

تمرکز روی عبارات کلیدی زمان بر این مزیت را داراست که می‌توانید وارفته‌خیس به سود برسید و رقابت کمتری وجود دارااست. البته برای کلمات کلیدی اصلی میتوانید برای یک ورقه از وب سایت، چندین واژه کلیدی در حیث بگیرید و به عبارتی صفحه را روی کلمات مختلف بالا بیاورید. ولی برای عبارات کلیدی طولانی نمی‌توان این عمل را اجرا اعطا کرد.

از جمله هنگامی در ارتباط «تور استانبول عید نوروز 1401» مطلبی منتشر می کنید، مشخص می‌باشد که واژه و کلمه کلیدی و مراد شما چیست و دیگر نمی‌توانید این ورقه را برای کلمه ها دیگر هم در نتایج بالا بیاورید.

هنگامی از لغت ها کلیدی طولانی به کارگیری می کنید بایستی واحد سنجش ایجاد مطالب وبسایت را هم بالا ببرید. به همین ادله بایستی برای کلمات کلیدی وقتگیر، صفحه ها مختلفی در وبسایت ایجاد کرد نمائید و هر صفحه را برای یک کلمه باصرفه‌سازی فرمایید.

محتوایی که برای سایت ساخت و ساز می کنید بایستی 2 استاندارد کلی را رعایت نمایند:

نخستین میزان ساخت محتوا: وب سایت‌های حاذق و رتبه‌دار به صورت میانگین 16 نوشته‌ی علمی در ماه منتشر می‌نمایند.
دوم وسعت محتوای تولیدی: پیشتر گفته شده بود که ارتفاع مطالب وب سایت‌های برتر گوگل بیشتر از 2000 کلمه و واژه میباشد. البته یادتان باشد تعداد عبارات ابدا فاکتور درجه‌بندی گوگل وجود ندارد و مطالبی با لغت ها کمتر هم رتبه‌های نه می‌گیرند. اما زیرا مطالب زمان بر بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس هستند می‌توانند درجه‌های بهتری بگیرند.


درین تصویر می‌بینید که هرچه واحد سنجش تکثیر محتوا در سایت بیشتر خواهد شد به به عبارتی ترازو سرعت و ترازو ایندکس شدن صفحه های وبسایت در گوگل هم فراتر می‌رود که میتواند یک امتیاز مثب باشد. ولی یادتان باشد اسپم کردن و منتشرکردن سریع محتوای بی‌چگونگی خیر‌فقط به شما کمک نمی‌نماید، بلکه سبب ساز ساخت و ساز صفحات زامبی می گردد که میزان دارایی خزش شما‌را کل می‌نمایند.

در کنار اینکه ساخت محتوا می بایست منظم باشد، بایستی به وسعت محتوای تولیدی هم دقت ویژه‌ای داشته باشید. بی شک مقصود از تشکیل داد محتوا ایجاد کرد و جابجایی قیمت به استفاده کننده میباشد. بنابراین بایستی محتوایی ساخت کنیم که پاسخگوی پرسش و نیاز یوزرها باشد.

گوگل هم در سمت مقابل براساس الگوریتم‌هایی که داراست، وب سایت‌ها را غربال می‌نماید و به ترتیب اکران می دهد. طبیعی است که گوگل تارنما‌هایی را در صفحه نخستین اکران می دهد که فکر می‌کند شایسته ترین جواب به پرسش مخاطب در آن‌ها وجود داراست.

درین تصویر می بینید که طبق تفحص‌های اجرا گرفته بیشتر تارنما‌های برگه اولیه روی کلمات کلیدی گوناگون، بیش از 2000 کلمه محتوا دارا‌هستند. ولی این گزینه تماما به نیاز و نیت مخاطب بستگی داراست. مثلا ممکن میباشد استفاده کننده شما دنبال یک مال باشد و در بهره صرفا یه توضیح کوتاه برای خرید وی کافیست. به همین ادله الگوریتم رنک برین معرفی شد.

مفاد مهم چهت نیل به برگه اول گوگل
در کنار محتوا عوامل دیگری هم در سئو وبسایت و حضور در شیت اولیه اساسی هستند که به‌دنبال به مطالعه اجمالی آن‌ها می پردازیم.

تعداد بک لینک و پیوند
در کنار محتوای بهتر، هنوز هم بک‌لینک و پیوند یک کدام از مهمترین فاکتورهای مرتبه تصاحب کردن وبسایت‌هاست و نمی‌توان اثر آن را نادیده گرفت.

راجع‌به بک ‌پیوند بایستی موارد ذیل را در لحاظ بگیرید:

هیچ زمان و هیچ زمان و هیچ گاه لینک و پیوند نخرید.
تا حد ممکن بک‌لینک و پیوند‌ها از تارنما‌های مرتبط و به‌شکل رپورتاژ ساخت شوند.
پیوند سایدبار اثر منفی دارااست و خوب میباشد بک پیوند در میانه متن ایجاد خواهد شد.
بک‌پیوند‌ها می بایست به‌شکل فالو و نوفالو باشند تا برای گوگل طبیعی جلوه نمایند.
از وبسایت‌های اسپم و غیرمرتبط لینک ساخت‌و‌ساز نکنید.
در ایجاد کرد لینک و پیوند شتاب نکنید و به تعداد بالا پیوند نسازید.
بک لینک از وب سایت بهتر و با اعتبار حقیقتا بالا به اندازه صدها لینک ضعیف برای شما اثر می گذارد. بد وجود ندارد بدانید که در تشکیل داد بک لینک و پیوند هیچ زمان کمیت اساسی وجود ندارد، بلکه این چگونگی لینک و پیوند‌های ایجاد شده است که روی حاصل تارنما شما اثر می گذارد

ریسپانسیو بودن وب سایت
همگی میدانیم که تعداد یوزرها گوشی از دسکتاپ هم پیشی گرفته و درحال حاضر بیشتر اشخاص کارهایشان را با تلفن همراه تلفن همراه جاری ساختن می‌دهند. گوگل هم به نیکی این مورد را می‌داند و اعتنا خاصی به یوزرها تلفن همراه دارااست. در حالتی که وب سایت شما روی موبایل‌های موبایل و تبلت به صحت اکران داده نشود، نباید توقع داشته باشید به درجه‌های بهتر گوگل برسید.

پس در حالتی که سایتان را چند سال پیش پیاده سازی کرده‌اید، بایستی به تامل پیاده سازی مجدد آن به طور برخورد‌گرا Responsive باشید تا بتوانید نیازهای یوزرها گوشی را هم برآورده فرمایید.

سایتی ریسپانسیو است که روی هر سایز شیت اکران از موبایل گرفته تا تلویزیون هوشمند به صحت اکران داده خواهد شد.

سرعت وبسایت
گفتیم که گوگل دقت خاصی به یوزرها تلفن همراه پیدا نموده است و یکی از کارداران مهم برای یوزرها تلفن همراه این می باشد که وبسایت در سریع‌ترین فرصت ممکن گشوده گردد. این ایام یوزرها ابدا طاقت ندارند و کافیست تارنما شما پاره ای با تعقل لود شود، اینجاست که فورا آن را می‌بندند و به سراغ سایت همسایه می‌روند یا این که مجدد به گوگل برمی‌گردند! گوگل خیلی از این زمینه خوشش نمی‌آید.

مواقعی که در سرعت وب سایت اثر دارا هستند:

نوع پوسته تارنما و معیار عکس و گرافیک مستعمل در آن که منجر کندی می‌شود.
سیستم رئیس محتوایی که سایت را با آن پیاده سازی کرده‌اید.
نوع نرم افزار نویسی و میزان به کارگیری از جاوا و CSS در تارنما.
هاست و خدمت میزبانی سایت که باید چگونگی خیر داشته باشد (در شرایطی‌که یوزرها شما از داخل ایران می باشند بهتر میباشد از هاست داخلی به کار گیری نمائید).
اتوریتی دامنه
گوگل مدت‌ها از معیاری به اسم پیج رنک برای ستجش اعتبار سایت‌ها استعمال می کرد که‌این واحد سنجش از 0 تا 10 بود و سایتی که به 10 مجاورت‌خیس می شد معلوم بود محبوبیت خاصی برای گوگل داراست.

البته اکران این معیار منجر شد بعضا از مدیران وب سایت‌ها به تامل سواستفاده از پیج رنک بیفتند و به سراغ فروش لینک و کارهایی این چنینی بروند. به همین ادله گوگل تصمیم گرفت دیگر از پیج رنک Pagerank حفاظت نکند.

بعد از این مجموعه MOZ تصمیم گرفت واحد سنجش جدیدی را با اسم اعتبار یا این که اتوریتی Authority تشکیل داد نماید که از 0 تا 100 بود و با استیناف فاکتورهای مختلفی در وبسایت، این امیتاز مشخص و معلوم می‌شد. به طور طبیعی امتیاز هر سایتی به 100 مجاورت‌خیس باشد یعنی دارای اعتبار می باشد!

البته یادتان باشد قابلیت و امکان تقلب و ویرایش در‌این ترازو MOZ بالاست و گوگل هم آن را تحت عنوان فاکتور مرتبه‌بندی در نظر نمی‌گیرد. علاوه بر اینکه برای خرید رپورتاژ هم به اتوریتی اعتنا فرمایید، ولی میزان اصلی شما برای تصمیم‌گیری نباشد.

امنیت سایت
گوگل بارها اعلام نموده است که تارنما‌ها بایستی به سمت امنیت بیشتر و استعمال از SSL بروند و حتی‌د‌ر ورژن جدید مرورگر کروم وبسایت‌های سوای ssl را به طور insecure یا این که غیر ایمن اکران می دهد تا به نوعی مدیران تارنما‌ها را بدون چاره به استفاده از ssl نماید.

خرید و فعال سازی این گواهی هزینه چندانی برای شما ندارد و می‌توانید با هواخواهی هاستینگ تماس حاصل نمایید و این خدمت را برای وب سایت خودتان فعال نمائید.

هزینه قرار به دست آوردن در برگه نخستین گوگل چقدر می باشد؟
بگذارید خیال شمارا ریلکس کنیم: «وارد شدن به شیت اول گوگل، به حوصله نیاز داراست و ارزش مشخصی ندارد»؛ براین اساس حتی در صورتیکه به شما قسم دهند که در پهنا یک ساعت سکو سایتتان را افزایش دهند، مطمئن باشید که راه مناسبی را تعیین نکرده‌اند.

گوگل موتور جستجوی هوشمندی می باشد که نمی‌توانید با الگوریتم‌ها و بات‌های جستجو گر گوگل، مزاح کنید. این شرکت در حین سال چندبار الگوریتم‌های سنجش تارنما‌ها را تغییر و تحول میدهد تا ارتقای جايگاه وبسایت در گوگل بر طبق استعداد اینترنت‌وبسایت شکل بگیرد. حالا اگر گوگل شمارا خلافکار و خطاکار شناسایی نماید، به کلی شانس خویش را برای ارتقای درجه سایت در گوگل از دست می‌دهید. پس بردبار باشید و بدانید که جايگاه اولیه گوگل با صبر به دست می آید و فقط با پرداخت پول نه!

چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل چقدر مجال لازم است؟
تقریب مجال مورد نیاز برای ارتقای رتبه تارنما به خواسته اکران در ورقه نخستین گوگل، متغیر می‌باشد. ولی برای اینکه خیال شما شل خواهد شد، عالی میباشد بدانید که دستیابی این مقام، در کمتر از 3 ماه ممکن وجود ندارد. میتوانید در کنار استفاده کردن سفارش‌های تخصصی برای ارتقای جايگاه وب سایت خودتان، کمپین‌هایی برای ارتقا نرخ بازدید از سایتتان ایفا فرمائید. البته دنبال بدور زدن گوگل نباشید و معطل بمانید تا به طور طبیعی رشد فرمایید.

چه گونه به صفحه اولیه گوگل برسیم؟
اگر شما هم وبسایت فردی یا این که وب سایت شرکتی دارید و میخواهید به شیت نخستین گوگل بیایید، می بایست بدانید که روش سختی در پیش دارید. بدون شک این روزها سعی تمامی استخراج‌وکارها و هزینه‌ای که در مورد seo و ایجاد کرد محتوا اعمال میدهند این است که خودشان را به صفحه اولیه گوگل برسانند. وگرنه آموزش سئو در مشهد برگه دوم که صرفا برای مخفی کردن لاشه مطلوب می باشد!

پس اعتنا فرمائید که خیر‌صرفا می بایست شغل را به متخصصان بسپارید، بلکه بایستی طاقت کافی آموزش سئو مشهد هم داشته باشید تا به بهره برسید. یادتان باشد در حالتی که بتوانید خوب شغل فرمائید، شاید دیرتر به صفحه اولیه گوگل برسید، اما نتیجه ها به‌دست آمده به یاد ماندنی و وقتگیر فرصت خواهد بود.

ولی میتوانید خیلی زود جزو نتایج بلندتر گوگل باشید، به شرط اینکه بخواهید روی واژه و کلمه «خرید و فروش ارز روی قله دماوند» سکو بگیرید!

در این نوشته‌علمی به شما می گوییم که چهت نیل به برگه اولیه گوگل بایستی چه کارهایی ایفا دهید و چه مسیری را پشت سر بگذارید. پس در صورتی میخواهید جزو حاصل بلندتر باشید، این نوشته‌علمی از را از دست ندهید.

پیش از اینکه وارد بحث مهم بشیم, خوب هست پاره ای داده های عددی مرتبط با seo و جستجوهای یوزرها را تفحص کنیم:

هر روز بیش از 3.5 میلیارد کاوش در گوگل اجرا می گردد.
بیش از 75 درصد از کاربرها صرفا روی حاصل ورقه نخستین گوگل کلیک می‌نمایند و ابدا به برگه دوم نمی‌فرایند.
بیش از 70 درصد کلیک ها صرفا روی 5 بهره اول جاری ساختن می‌گردد.
93 درصد خریدهای اینترنتی با از گوگل و دیگر موتورهای کاوش آغاز میشود.
سکو اولیه گوگل به تنهایی بیش از 40 درصد کلیک‌ها را اخذ می‌نماید.
نگاهی به صورت زیر بیندازید تا متوجه گردید کلیک روی حاصل گوگل چطور از سکو اولیه به آن‌گاه کاهش پیدا می‌نماید.

وصال به کاغذ یک گوگل در کوتاه ترین مجال ممکن، از ایده تا اجرا
این ایام سایت یکی‌از مهم‌ترین بودجه‌های هر کسب‌وکاری میباشد و اکثری از کمپانی‌ها در فضای اینترنت با هم رقابت می‌نمایند. به همین ادله همگی تلاششان را به عمل می‌گیرند تا بتوانند ترافیک بیشتری را به سمت سایتشان هدایت نمایند و فروش بیشتری داشته باشند.

ولی رقابتی‌شدن فضای حصول‌وکار منجر گردیده تا یک کدام از سری واقعه‌ها و رقابت‌های منفی هم صورت بگیرد که می‌قدرت به دو مورد زیر اشاره نمود:

نخستین اینکه گوگل بایستی مدام الگوریتم‌ها و استانداردهای جايگاه‌بندی خودش را به‌روزرسانی نماید تا بتواند شایسته ترین حاصل را به مخاطبان اکران دهد. این زمینه اساسا خودش بد وجود ندارد، اما ممکن می باشد خیلی سریع جايگاه‌های شمارا دستخوش تغییر نماید یا این که دستیابی‌وکارها چهت نیل به سکو‌های فراتر دست به هر کاری بزنند.
دوم اینکه کاربرها هم در تشخیص منابع موثق و وبسایت‌های بهتر که تولیدها باکیفیت دارا هستند مبتلا خلل می شوند.
با این اکنون روی هم رفته برای اینکه به صفحه اول گوگل برسید 2 طریق اساسی پیش روی شماست:

درصورتی که خیلی شتاب دارید و دنبال نتیجه ها سریع می‌باشید، می بایست سراغ تبلیغات کلیکی گوگل یا این که به عبارتی ادوردز بروید.
البته در شرایطی‌که می خواهید نتیجه ها طبیعی از گوگل داشته باشید و یک قدمت خیالتان وا رفته باشد که توانسته‌اید منفعت با کیفیت و به یاد ماندنی بگیرید، بایستی روی بهینه سازی و ایجاد محتوا کار فرمایید.
پیرو نوشته‌ی‌علمی به صورت کامل هر دو طریق را رسیدگی می‌کنیم.

وصال به صفحه اولیه گوگل با تبلیغات کلیکی گوگل ادز (Google Adwords)
مهمترین روشی که شما‌را سریع جزو جايگاه‌های بالای ورقه اولیه گوگل قرار میدهد و در این مورد کاربر متعددی هم داراست، گوگل ادز است. البته یادتان باشد این راه برای تارنما‌هایی مطلوب هست که می تواند هزینه قابل‌توجهی برای تبلیغات کلیکی بپردازند یا این که خلی شتاب دارا هستند که برای مقطع معین، در ابتدا نتیجه ها گوگل باشند.

در واقع پرداخت هزینه به گوگل در مقابل کلیک که در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به آن CPC یا این که Cost Per Click گفته میشود، یک طریق تبلیغاتی متداول می‌باشد که سال‌هاست جزو مهمترین منابع درآمدی گوگل به شمار می‌رود.

در‌این شیوه شما در کانال تبلیغات گوگل که با نام ادوردز Adwords شناخته میشود، یک کمپین تبلیغاتی می‌سازید و کلمات کلیدی‌ای را وارد می‌کنید که میخواهید روی آنان در نتیجه ها کاوش فراتر باشید.

هنگامی کمپین موردنظرتان را ساختید، می توانید معلوم نمایید که تبلیغات شما کجا اکران داده شود. برای مثال:

صرفا در وبسایت گوگل و زیرمجوعه‌هایش مانند یوتیوب و... .
در سایت‌ها و اپ‌هایی که طرف تفاهم نامه با سیستم تبلیغاتی گوگل می‌باشند.
بعد از این کار کمپین شما فعال میشود و با جستجوی کلمات کلیدی متبوع، مخاطب قادر است سایتتان را فراتر از سایر نتیجه ها در برگه نخستین گوگل ببیند.

برای اینکه خوب متوجه این مورد گردید می‌توانید تصویر ذیل را ببینید:

در‌این تصویر می‌بیند که روی واژه بلیط هواپیما 4 سود اولیه به طور تبلیغات کلیکی از تارنما‌های مختلف اکران داده شدند. سود پنجم اولین سایتی است که به طور ارگانیک روی این واژه و کلمه رتبه گرفته‌اند.

به عبارتی‌طور که معلوم میباشد در کنار مورد ها تبلیغاتی در بالای نتیجه ها دو حرف AD قرار گرفته میباشد که نشان میدهد این لینک و پیوند‌ها در قبال پرداخت هزینه توانسته‌اند در سکو‌های فراتر قرار بگیرند.

البته پرسش اصلی اینجاست که زمانی میتوانیم با پرداخت هزینه به بالاترین رتبه‌ها برسیم، چرا نباید این فعالیت را ادامه دهیم؟ چرا بایستی مجال متعددی را seo و باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش کنیم؟

چهت نیل به پاسخ این پرسش بهتر می باشد آغاز به تفحص مزایا و معایب گوگل ادوردز بپردازیم.

مزایای گوگل ادز:
قابلیت اکران وب سایت فارغ از نیاز به روزگار خاص به میلیون‌ها مخاطب موبایل و دسکتاپ
امکان غرض قرار دادن کمپین روی لغات کلیدی دلخواه
امکان تعیین نوع وب سایت‌هایی که می‌خواهیم تبلیغات در آن اکران داده خواهد شد (در کانال تبلیغاتی گوگل یا این که فارغ آن)
قابلیت بهینه‌سازی کمپین و اصلاح کلمه ها کلیدی برای کاهش هزینه‌ها
امکان مقصود قرار دادن دوباره کاربر یا این که تبلیغات ریتارگتینگ وجود دارااست که سبب ارتقاء فروش می‌شود.
معایب گوگل ادز:

به جهت تحریم‌ها قابلیت فعال کردن کمپین برای دامنه‌های ir نیست.
با اعتنا به بها ارز، هزینه گوگل ادز برای همگی مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد.
به جهت تحریم‌ها اکثری از آیتم‌های هدفمندی کمپین برای کشور‌ایران فعال وجود ندارد.
هزینه هر کلیک به خصوص روی کلماتی که جستجوی بالایی داشته باشند بسیار زیاد میباشد.
بعداز غیروابسته‌شدن کمپین دیگر جايگاه‌ شما در میان جايگاه‌های بلندتر نخواهد بود.
با تفحص این مورد‌ها به راحتی متوجه می‌شویم که گوگل ادوردز بیشتر برای برندهای والا و کمپانی‌هایی مطلوب که رقابت شدیدی دارا هستند و می توانند هزینه آن را بپردازند.

ضمن اینکه یادتان باشد در سیستم ادوردز تنها تا زمانی به گوگل پول بدهید در برگه اول میباشید و به طور همزمان با توقف کمپین وب سایت شما از حاصل حذف میگردد. همینطور می بایست بدانید که خرید ادوردز هیچ ربطی به seo و دستیابی حاصل طبیعی ندارد.

حصول سود در ورقه اول گوگل با یاری بهینه سازی
بهینه سازی یعنی سایت را به صورتی با صرفه‌سازی کنیم که در نتایج گوگل رتبه نه بگیرد و ترافیک ارگانیک به سمت آن روانه شود. برای اینکه بتوانید در سئو تارنما موفق گردید، می بایست موارد مختلفی را در نظر بگیرید، اما مهم ترین فعالیت داشتن استراتژی هست.

فرض فرمائید میخواهید روی واژه و کلمه «تور استانبول» شغل نمائید تا به صفحه اولیه گوگل رسد.

اول با یک جستجوی معمولی به سکو‌های برتر ذیل می سید:

به عبارتی‌طوری که‌این تصویر مشاهده می کنید، حاصل بلندتر مرتبط با وبسایت‌های بسیار کار کشته میباشد که مجموعه حرفه‌ای و بودجه‌های آنچنانی برای بهینه سازی دارا هستند. به همین عامل رقابت با آنها حقیقتا فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد، به ویژه که روی کلمات کلیدی با پررقابت و پول‌ساز جايگاه‌های نه دارا‌هستند.

پس چهت نیل به ورقه اول گوگل می بایست چه فعالیت کنیم؟
برای این فعالیت می توانید مراحل زیر را انجام دهید و مطمئن باشید با کمی طاقت و تلاش به توفیق می سید.

1- تمرکز روی لغت ها کلیدی زمان بر
قبلا اشاره کردیم که فایده تصاحب کردن روی کلمه ها کلیدی کوتاه خیلی طاقت فرسا است و وبسایت‌های طفل هم نمی‌توانند خیلی زود روی آنها جايگاه بگیرند. این سایت‌ها بایستی برای رقابت به سراغ لغت ها کلیدی وقت گیر بروند که رقابت در آن‌ها کمتر است و شل‌خیس می‌اقتدار رتبه گرفت.

واژه کلیدی کوتاه و لبریز رقابت: تور استانبول
واژه کلیدی زمان بر و نادر رقابت: تور استانبول عید نوروز 1401
نکته: کلمات کلیدی مهم صرفا 30 درصد از وسعت کاوش را تشکیل می دهند و 70 درصد از یوزرها چهت نیل به مراد‌هایشان، عبارات کلیدی وقت گیر را کاوش می‌نمایند. از طرفی کلمه ها کلیدی طولانی یوزرها بیشتری را به مشتری تبدیل می‌نماید.


تارنما آمازون 57% از فروشش رو وامدار کلمه ها کلیدی زمانبر می‌باشد

کاربرانی که لغت ها کلیدی طولانی را کاوش می‌نمایند، دقیقا میدانند چه چیزی میخواهند و در مرحله گزینش می‌باشند. یعنی کاوش می‌نمایند تا چیزی که به دنبالش میباشند بخرند. البته کاربرانی که لغات کلیدی اصلی و کوتاه را کاوش می‌نمایند، هنوز در مرحله آگاهی قرار دارا‌هستند و تنها درپی استخراج اطلاعت راجع به سوالشان می‌باشند.

پس تمرکز روی عبارات کلیدی وقتگیر‌خیس سبب می‌گردد در بازار کم‌رقابت‌تری حضور پیدا فرمائید و خیلی شل‌خیس بتوانید فایده بگیرید.

2- تمرکز روی تشکیل داد محتوای کیفیت عالی به‌شکل ماهر و مداوم
به طبع بارها شنیدید که محتوا سلطان میباشد و الان همگی وب سایت‌های گرانقدر به این باور رسیده‌اند که حقیقتا محتوا پادشاه است. هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه محتوا به وب سایت‌ها اعتبار و سکو خوب بدهد. البته که بهینه سازی هم خیلی اصلی میباشد تا محتوای شما چشم گردد.

تمرکز روی عبارات کلیدی زمان بر این مزیت را داراست که می‌توانید وارفته‌خیس به سود برسید و رقابت کمتری وجود دارااست. البته برای کلمات کلیدی اصلی میتوانید برای یک ورقه از وب سایت، چندین واژه کلیدی در حیث بگیرید و به عبارتی صفحه را روی کلمات مختلف بالا بیاورید. ولی برای عبارات کلیدی طولانی نمی‌توان این عمل را اجرا اعطا کرد.

از جمله هنگامی در ارتباط «تور استانبول عید نوروز 1401» مطلبی منتشر می کنید، مشخص می‌باشد که واژه و کلمه کلیدی و مراد شما چیست و دیگر نمی‌توانید این ورقه را برای کلمه ها دیگر هم در نتایج بالا بیاورید.

هنگامی از لغت ها کلیدی طولانی به کارگیری می کنید بایستی واحد سنجش ایجاد مطالب وبسایت را هم بالا ببرید. به همین ادله بایستی برای کلمات کلیدی وقتگیر، صفحه ها مختلفی در وبسایت ایجاد کرد نمائید و هر صفحه را برای یک کلمه باصرفه‌سازی فرمایید.

محتوایی که برای سایت ساخت و ساز می کنید بایستی 2 استاندارد کلی را رعایت نمایند:

نخستین میزان ساخت محتوا: وب سایت‌های حاذق و رتبه‌دار به صورت میانگین 16 نوشته‌ی علمی در ماه منتشر می‌نمایند.
دوم وسعت محتوای تولیدی: پیشتر گفته شده بود که ارتفاع مطالب وب سایت‌های برتر گوگل بیشتر از 2000 کلمه و واژه میباشد. البته یادتان باشد تعداد عبارات ابدا فاکتور درجه‌بندی گوگل وجود ندارد و مطالبی با لغت ها کمتر هم رتبه‌های نه می‌گیرند. اما زیرا مطالب زمان بر بدون نقص‌خیس و جامع‌خیس هستند می‌توانند درجه‌های بهتری بگیرند.


درین تصویر می‌بینید که هرچه واحد سنجش تکثیر محتوا در سایت بیشتر خواهد شد به به عبارتی ترازو سرعت و ترازو ایندکس شدن صفحه های وبسایت در گوگل هم فراتر می‌رود که میتواند یک امتیاز مثب باشد. ولی یادتان باشد اسپم کردن و منتشرکردن سریع محتوای بی‌چگونگی خیر‌فقط به شما کمک نمی‌نماید، بلکه سبب ساز ساخت و ساز صفحات زامبی می گردد که میزان دارایی خزش شما‌را کل می‌نمایند.

در کنار اینکه ساخت محتوا می بایست منظم باشد، بایستی به وسعت محتوای تولیدی هم دقت ویژه‌ای داشته باشید. بی شک مقصود از تشکیل داد محتوا ایجاد کرد و جابجایی قیمت به استفاده کننده میباشد. بنابراین بایستی محتوایی ساخت کنیم که پاسخگوی پرسش و نیاز یوزرها باشد.

گوگل هم در سمت مقابل براساس الگوریتم‌هایی که داراست، وب سایت‌ها را غربال می‌نماید و به ترتیب اکران می دهد. طبیعی است که گوگل تارنما‌هایی را در صفحه نخستین اکران می دهد که فکر می‌کند شایسته ترین جواب به پرسش مخاطب در آن‌ها وجود داراست.

درین تصویر می بینید که طبق تفحص‌های اجرا گرفته بیشتر تارنما‌های برگه اولیه روی کلمات کلیدی گوناگون، بیش از 2000 کلمه محتوا دارا‌هستند. ولی این گزینه تماما به نیاز و نیت مخاطب بستگی داراست. مثلا ممکن میباشد استفاده کننده شما دنبال یک مال باشد و در بهره صرفا یه توضیح کوتاه برای خرید وی کافیست. به همین ادله الگوریتم رنک برین معرفی شد.

مفاد مهم چهت نیل به برگه اول گوگل
در کنار محتوا عوامل دیگری هم در سئو وبسایت و حضور در شیت اولیه اساسی هستند که به‌دنبال به مطالعه اجمالی آن‌ها می پردازیم.

تعداد بک لینک و پیوند
در کنار محتوای بهتر، هنوز هم بک‌لینک و پیوند یک کدام از مهمترین فاکتورهای مرتبه تصاحب کردن وبسایت‌هاست و نمی‌توان اثر آن را نادیده گرفت.

راجع‌به بک ‌پیوند بایستی موارد ذیل را در لحاظ بگیرید:

هیچ زمان و هیچ زمان و هیچ گاه لینک و پیوند نخرید.
تا حد ممکن بک‌لینک و پیوند‌ها از تارنما‌های مرتبط و به‌شکل رپورتاژ ساخت شوند.
پیوند سایدبار اثر منفی دارااست و خوب میباشد بک پیوند در میانه متن ایجاد خواهد شد.
بک‌پیوند‌ها می بایست به‌شکل فالو و نوفالو باشند تا برای گوگل طبیعی جلوه نمایند.
از وبسایت‌های اسپم و غیرمرتبط لینک ساخت‌و‌ساز نکنید.
در ایجاد کرد لینک و پیوند شتاب نکنید و به تعداد بالا پیوند نسازید.
بک لینک از وب سایت بهتر و با اعتبار حقیقتا بالا به اندازه صدها لینک ضعیف برای شما اثر می گذارد. بد وجود ندارد بدانید که در تشکیل داد بک لینک و پیوند هیچ زمان کمیت اساسی وجود ندارد، بلکه این چگونگی لینک و پیوند‌های ایجاد شده است که روی حاصل تارنما شما اثر می گذارد

ریسپانسیو بودن وب سایت
همگی میدانیم که تعداد یوزرها گوشی از دسکتاپ هم پیشی گرفته و درحال حاضر بیشتر اشخاص کارهایشان را با تلفن همراه تلفن همراه جاری ساختن می‌دهند. گوگل هم به نیکی این مورد را می‌داند و اعتنا خاصی به یوزرها تلفن همراه دارااست. در حالتی که وب سایت شما روی موبایل‌های موبایل و تبلت به صحت اکران داده نشود، نباید توقع داشته باشید به درجه‌های بهتر گوگل برسید.

پس در حالتی که سایتان را چند سال پیش پیاده سازی کرده‌اید، بایستی به تامل پیاده سازی مجدد آن به طور برخورد‌گرا Responsive باشید تا بتوانید نیازهای یوزرها گوشی را هم برآورده فرمایید.

سایتی ریسپانسیو است که روی هر سایز شیت اکران از موبایل گرفته تا تلویزیون هوشمند به صحت اکران داده خواهد شد.

سرعت وبسایت
گفتیم که گوگل دقت خاصی به یوزرها تلفن همراه پیدا نموده است و یکی از کارداران مهم برای یوزرها تلفن همراه این می باشد که وبسایت در سریع‌ترین فرصت ممکن گشوده گردد. این ایام یوزرها ابدا طاقت ندارند و کافیست تارنما شما پاره ای با تعقل لود شود، اینجاست که فورا آن را می‌بندند و به سراغ سایت همسایه می‌روند یا این که مجدد به گوگل برمی‌گردند! گوگل خیلی از این زمینه خوشش نمی‌آید.

مواقعی که در سرعت وب سایت اثر دارا هستند:

نوع پوسته تارنما و معیار عکس و گرافیک مستعمل در آن که منجر کندی می‌شود.
سیستم رئیس محتوایی که سایت را با آن پیاده سازی کرده‌اید.
نوع نرم افزار نویسی و میزان به کارگیری از جاوا و CSS در تارنما.
هاست و خدمت میزبانی سایت که باید چگونگی خیر داشته باشد (در شرایطی‌که یوزرها شما از داخل ایران می باشند بهتر میباشد از هاست داخلی به کار گیری نمائید).
اتوریتی دامنه
گوگل مدت‌ها از معیاری به اسم پیج رنک برای ستجش اعتبار سایت‌ها استعمال می کرد که‌این واحد سنجش از 0 تا 10 بود و سایتی که به 10 مجاورت‌خیس می شد معلوم بود محبوبیت خاصی برای گوگل داراست.

البته اکران این معیار منجر شد بعضا از مدیران وب سایت‌ها به تامل سواستفاده از پیج رنک بیفتند و به سراغ فروش لینک و کارهایی این چنینی بروند. به همین ادله گوگل تصمیم گرفت دیگر از پیج رنک Pagerank حفاظت نکند.

بعد از این مجموعه MOZ تصمیم گرفت واحد سنجش جدیدی را با اسم اعتبار یا این که اتوریتی Authority تشکیل داد نماید که از 0 تا 100 بود و با استیناف فاکتورهای مختلفی در وبسایت، این امیتاز مشخص و معلوم می‌شد. به طور طبیعی امتیاز هر سایتی به 100 مجاورت‌خیس باشد یعنی دارای اعتبار می باشد!

البته یادتان باشد قابلیت و امکان تقلب و ویرایش در‌این ترازو MOZ بالاست و گوگل هم آن را تحت عنوان فاکتور مرتبه‌بندی در نظر نمی‌گیرد. علاوه بر اینکه برای خرید رپورتاژ هم به اتوریتی اعتنا فرمایید، ولی میزان اصلی شما برای تصمیم‌گیری نباشد.

امنیت سایت
گوگل بارها اعلام نموده است که تارنما‌ها بایستی به سمت امنیت بیشتر و استعمال از SSL بروند و حتی‌د‌ر ورژن جدید مرورگر کروم وبسایت‌های سوای ssl را به طور insecure یا این که غیر ایمن اکران می دهد تا به نوعی مدیران تارنما‌ها را بدون چاره به استفاده از ssl نماید.

خرید و فعال سازی این گواهی هزینه چندانی برای شما ندارد و می‌توانید با هواخواهی هاستینگ تماس حاصل نمایید و این خدمت را برای وب سایت خودتان فعال نمائید.

هزینه قرار به دست آوردن در برگه نخستین گوگل چقدر می باشد؟
بگذارید خیال شمارا ریلکس کنیم: «وارد شدن به شیت اول گوگل، به حوصله نیاز داراست و ارزش مشخصی ندارد»؛ براین اساس حتی در صورتیکه به شما قسم دهند که در پهنا یک ساعت سکو سایتتان را افزایش دهند، مطمئن باشید که راه مناسبی را تعیین نکرده‌اند.

گوگل موتور جستجوی هوشمندی می باشد که نمی‌توانید با الگوریتم‌ها و بات‌های جستجو گر گوگل، مزاح کنید. این شرکت در حین سال چندبار الگوریتم‌های سنجش تارنما‌ها را تغییر و تحول میدهد تا ارتقای جايگاه وبسایت در گوگل بر طبق استعداد اینترنت‌وبسایت شکل بگیرد. حالا اگر گوگل شمارا خلافکار و خطاکار شناسایی نماید، به کلی شانس خویش را برای ارتقای درجه سایت در گوگل از دست می‌دهید. پس بردبار باشید و بدانید که جايگاه اولیه گوگل با صبر به دست می آید و فقط با پرداخت پول نه!

چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل چقدر مجال لازم است؟
تقریب مجال مورد نیاز برای ارتقای رتبه تارنما به خواسته اکران در ورقه نخستین گوگل، متغیر می‌باشد. ولی برای اینکه خیال شما شل خواهد شد، عالی میباشد بدانید که دستیابی این مقام، در کمتر از 3 ماه ممکن وجود ندارد. میتوانید در کنار استفاده کردن سفارش‌های تخصصی برای ارتقای جايگاه وب سایت خودتان، کمپین‌هایی برای ارتقا نرخ بازدید از سایتتان ایفا فرمائید. البته دنبال بدور زدن گوگل نباشید و معطل بمانید تا به طور طبیعی رشد فرمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 126
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 3207
  • بازدید کلی : 5459
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی