loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 4
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:13

با ورود به تارنما kwfinder.com می توانید اکانت کاربری بسازید و از 10 روز به کارگیری مجانی از همگی ابزارهای Mangools فایده‌مند گردید. بعداز تشکیل داد اکانت کاربری میتوانید گزینش فرمائید که می خواهید کاوش مبتنی بر کلمه و واژه کلیدی جاری ساختن دهید یا این که بر پایه ی دامنه. در قسمت کاوش بر پایه ی کلمه و واژه کلیدی، واژه کلیدی آموزش سئو در مشهد اساسی خویش را وارد فرمایید. مثلا ما با کلمه و واژه بازاریابی دیجیتال آغاز می کنیم. در بخش آنگاه می توانید کاوش را از حیث جغرافیایی و گویش محدودتر نمائید. اما قابلیت گزینش ایران نیست البته میتوانید لهجه فارسی را تعیین فرمایید. بعداز تعیین این دو نصیب مورد Find Keywords را گزینش نمائید و درانتظار بمانید تا سود کاوش اکران داده خواهد شد.

در گزارش ساخت و ساز گردیده، لغات کلیدی در سه قسمت اکران داده می گردند:

Related Keywords: کلیدواژه‌های این نصیب بر پایه ی داده‌های خویش KWFinder اکران داده میگردند.
Autocomplete: کلیدواژه‌های این قسمت مبتنی بر پیشنهادات گوگل اکران داده می شوند.
Questions: کلیدواژه‌های این نصیب نیز بر پایه ی پیشنهادات گوگل اکران داده میشوند. متاسفانه این نصیب تلاش دقیقی برای گویش فارسی ندارد و در بیشتر مواقع خالی میباشد.
همینطور در هر قسمت شما میتوانید تا 25 واژه و کلمه کلیدی مرتبط را ملاحظه کنید و برای اکران لغت ها بیشتر می بایست اکانت کاربری پریمیوم را تهیه و تنظیم نمایید.

به عبارتی‌طور که در صورت میبینید برای هر واژه و کلمه کلیدی شاخص‌هایی در لحاظ گرفته شد‌ه‌است که به‌دنبال به معرفی آنان می پردازیم:

در سمت راست گزارش نیز میتوانید اطلاعاتی در باب واژه و کلمه کلیدی اساسی که کاوش را مبتنی بر آن ایفا داده‌اید، ملاحظه کنید. این داده ها دربرگیرنده رنج واژه کلیدی و واحد سنجش کاوش و ترند بودن آن میباشد که به طور نمودار اکران داده گردیده‌است.

در بخش SERP overview نیز میتوانید اطلاعاتی دربرگیرنده حاصل نخستین این واژه و کلمه کلیدی در گوگل ببینید. همینطور شاخص‌هایی برای هر کدام از این نتیجه ها احتساب شد‌ه‌است که دربرگیرنده مورد ها ذیل می باشند:

این نصیب‌ها مرتبط با کاوش بر طبق کلمه و واژه کلیدی بود. یک کدام از دیگر از قابلیت و امکان‌های ابزار kwfinder، قابلیت و امکان حصول عبارات کلیدی رقباست. به یاری این نصیب میتوانید ملاحظه کنید رقبای شما روی کدام کلمه ها کلیدی جايگاه دارا‌هستند و همینطور با کدام عبارات کلیدی در گوگل تبلیغ می‌نمایند. برای به کارگیری از این ابزار روی تب Search by Domain کلیک نمائید و نشانی دامنه موردنظر خویش را وارد نمایید.

در گزارش اکران داده که بسیار مشابه به شرایط کاوش مبتنی بر لغات کلیدی میباشد دو بخش اساسی وجود دارااست که یکی از لیست رقبا و کشورهایی میباشد که‌این ابزار به شما سفارش می دهد تا نظارت نمائید و دوم تفکیک لیست عبارات کلیدی ارگانیک و مبلغی میباشد که میتوانید مشاهده کنید در حالتی که که حریف شما از کمپین‌های گوگل ادز به کارگیری کرده، کدام لغات را درین نصیب به فعالیت برده میباشد. آموزش سئو مشهد همینطور دو شاخص گوناگون در‌این نصیب با نصیب کاوش مبتنی بر لغت ها کلیدی وجود دارااست که به آنها اشاره می کنیم: Pos: شایسته ترین مرتبه دستیابی‌گردیده بوسیله دامنه موردنظر برای هر واژه کلیدی. EV: ترازو بازدید ماهیانه دامنه موردنظر برای هر واژه کلیدی.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 11:59

در هر دو شیت CLP و PLP، یکی مواقعی که مسلما می بایست رعایت نمایید، لینک و پیوند سازی داخلی میباشد؛ ولی این پیوند‌ها را آموزش سئو در مشهد از کجا بایستی پیوند اخذ نمائید؟ منوی وبسایت: صفحه ها تیم بندی یک کدام از صفحه ها اساسی تارنما شما میباشند و سفارش میگردد در منو وب سایت خویش (که معمولا در بالای وبسایت به طور افقی قرار دارا‌هستند و در تک تک صفحه های قابل مشاهده می باشند) به آن ها لینک و پیوند دهید. صفحه ها جنس: یکی‌از نحوه‌هایی که پیشنهاد میکنیم در بهینه سازی مجموعه بندی تولیدها اعمال دهید، پیوند دادن از کاغذ یک متاع به تولیدها مرتبط در مجموعه‌های دیگر میباشد.
مقاله ها مرتبط: همینطور میتوانید به مقاله‌ها مربوط به آن گروه از کالا یا این که یک مال خاص پیوند دهید. مخصوصا مقالاتی مانند انتقاد و نظارت یک کالا یا این که راهنمای خرید تولیدات. این فعالیت سبب ساز ماندگاری بیشتر استفاده کننده در تارنما شما گردد که برای گوگل بسیار باارزش میباشد.
به صحت شیت بندی و پیوند دهی فرمایید
یک هدف ها مهم شیت مجموعه بندی، لینک و پیوند دادن به محصول ها میباشد، ولی میتوانید از یک‌سری طرز برای بهبود این پروسه به کار گیری فرمائید.

پیوند دادن به تولیدات دوستداشتنی
برای وبسایت‌های فروشگاهی والا که تعداد متعددی جنس دارا هستند، پیشنهاد میگردد، پیوند دهی را از تولیدات دوستداشتنی و پرفروش استارت نمایند یا این که فیلتری را بر این محور در شیت محصول ها به طور پیش فرض قرار دهند؛ مانند کاری که Sports Direct در شیت محصول ها خویش اجرا میدهد.

بهینه سازی کردن صفحه های مجموعه بندی

قرار دادن مورد مشاهده تمامی صفحه های یا این که محصول ها: اعتنا داشته باشید که معمولا یوزرها رغبت دارا‌هستند تا بیشترین تعداد ممکن را ببینند و کمتر ناچار باشند در بین صفحه ها جابجا شوند. یکی مواقعی که می توانید در وب سایت خویش ایفا نمایید، این میباشد که مورد اکران کلیه صفحه ها یا این که اکران تمامی محصول ها را قرار دهید. ولی با گاز بار گذاری کاغذ هم اعتنا نمائید و می بایست عملکرد نمایید این فعالیت سبب کاهش سرعت بارگذاری ورقه نشود.
قرار دادن فیلترهای مطلوب در دسترس استفاده کننده: مسلما برای تولید ها و تیم بندی ‌های تولیدات، فیلترهای مطلوب را جهت ظریف‌خیس کردن کاوش، تعبیه فرمایید. مخصوصا در شرایطی‌که تعداد تولید ها و صفحه ها محصول ها شما زیاد میباشد. این شغل منجر می گردد که استفاده کننده، زودتر کالا متبوع خویش را پیدا نماید و از گشتن فی مابین انبوهی از محصولاتی که مدنظر وی نیستند، خسته نشود.
از کلمه ها بلند (Long-tail) برای اسم‌گذاری صفحه های استعمال نمائید
یک تاکتیک شناخته گردیده برای بهبود تیم بندی ها، تولید و به کار گیری از اشکال لغات کلیدی long tail و خاص از مجموعه‌های کبیر‌خیس میباشد (در شکل قابلیت و امکان). سفارش می شود، هنگام اسم‌گذاری تیم بندی تولیدات، کیورد ریسرچ اجرا دهید تا ملاحظه کنید برای هر گروه از تولیدات شما، یوزرها، بیشتر چه کلماتی را کاوش می‌نمایند و به طور باصرفه از آن ها برای اسم‌گذاری گروه‌ها به کارگیری نمائید. عبارات کلیدی زمانبر (long tail keywords) چیست؟

از سایدبار برای اکران فیلترها استعمال فرمایید
توصیه می گردد برای دسترسی شل‌خیس یوزرها، از نوار کنار کاغذ برای کسب به فیلترها و بقیه ابزارهای موردنیاز استفاده کننده استعمال شود؛ مانند کاری که تارنما نایک ایفا داده میباشد.

بهینه سازی صفحه ها کتگوری

صرفا اعتنا داشته باشید که می بایست از خزش و ایندکس شدن این فیلترها از روش پوشه robots.txt خودداری گردد. به دلیل آن که مخصوصا در وب سایت‌های فروشگاهی گرانقدر، با ادغام فیلترها تعداد متعددی نشانی ساخته می گردد که مطلقا خزیدن در میان آنان سبب ساز هدر رفتن میزان دارایی خزش وبسایت شما گردیده و همینطور ایندکس شدن همگی این‌ها نیاز وجود ندارد.

نظرها یوزرها را اضافه فرمائید
طبق پژوهش ها وب سایت Reevoo نظرها مثبت به صورت میانگین باعث به ارتقاء 18 درصدی درآمد میشود؛ بدین ترتیب، وجود این ایده ها بسیار اساسی میباشد. بخش اعظمی از وب سایت‌ها، نظرها را به صفحه های مال محصور می‌نمایند؛ ولی گنجاندن آنان در گروه‌ها نیز می تواند موءثر باشد. Fanatical یک نمونه بهتر میباشد؛ یک مغازه بیزنس الکترونیک که Steam Keys را برای بازی‌های رایانه فردی عرضه می‌نماید. این وبسایت، سفارش‌هایی از دیگر گیمرها در کلیه تیم‌های متاع، اکران میدهد.

یادگرفتن بهینه سازی صفحه ها تیم بندی

همینطور این عمل، محتوای منحصربه‌شخصی را به مجموعه‌ها اضافه می‌نماید و به یوزرها امداد می‌نماید، بازی‌هایی را پیدا نمایند که به خیر رسیدگی و تجربیات گردیده‌اند. اساسی‌خیس از همگی، بازی‌هایی که نظارت گردیده‌اند (که نرخ تبدیل آن ها بیشتر میباشد) پیج رنک بیشتر و درجه بهتری حصول می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: الگوریتم پیج رنک گوگل (Google Page Rank) چیست؟

راهنماها و ابزارهای اثرگذار ارائه دهید
به عبارتی‌طور که گفته شد، یک کدام از عناصری که اکثر اوقات در تیم بندی ها از مداد میفتند، این میباشد که بایستی محتوایی آموزش سئو مشهد ساخت و ساز نمائید که به یوزرها در خرید یاری دهد. این در حالی میباشد که در خویش شیت تیم بندی، نمی‌توانید محتوای متعددی بنویسید؛ به این ترتیب شایسته ترین شغل این میباشد که مقاله ها کاملی راجع به تولید ها نوشته و از برگه مجموعه بندی به آن پیوند دهید. از جمله Sephora را در لحاظ بگیرید. CLP های آن دارنده لینک و پیوند به راهنماهایی می باشند که به یوزرها امداد می‌نمایند درخصوص خرید یک جنس تصمیم بگیرند.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:38

زمانی دفعه به گزینش لحن مطلوب برای بازاریابی محتوا در استخراج‌وکار ‌میرسد، لزوماً یک فرمول اثبات برای هر مارک نیست. لحنی که تعیین میکنید به کارداران مختلفی مثلا شخصیت مارک، مخاطبان مقصود و مقصود محتوای شما بستگی داراست. با این هم اکنون، یکسری آیین نامه کلی وجود دارااست که می توانید برای تعیین شایسته ترین لحن برای بازاریابی محتوای آموزش سئو مشهد حصول‌وکار خویش، از آنان تاسی نمائید:

شخصیت و قیمت‌های مارک خویش را در حیث بگیرید: اصلی میباشد که لحنی را گزینش فرمائید که محترم و قیمت‌های مارک شما همسو باشد و در آحاد شبکه‌های بازاریابی محتوای خویش به آن پایبند باشید. این ثبات به مخاطبان شما یاری می‌نماید تا مارک شمارا بشناسند و شم رابطه بیشتری با آن داشته باشند.
استفاده کننده غرض خویش را در لحاظ بگیرید: به‌این تصور کنید که کاربر مقصود شما چه افرادی می باشند و احتمالاً به چه لحنی جواب خواهند بخشید. لحنی را گزینش فرمائید که با ترجیحات و انتظارات آنان هماهنگ باشد. به عنوان مثال، در صورتی‌که مخاطبان جوان‌تری را غرض قرار می‌دهید، احتمالا عالی میباشد لحن محاوره‌ای و غیر قانونی‌تری را در حیث بگیرید. درحالی‌که چنانچه مخاطبان شما دستیابی‌وکارها و برندهای دیگر میباشند، لحن قانونی و دارای اعتبار ممکن میباشد مطلوب‌خیس باشد.
به غرض محتوای خویش تصور کنید: لحنی که گزینش میکنید نیز بایستی ذیل تأثیر مقصود محتوای شما باشد. از جمله، در‌صورتی‌که محتوایی را برای فراگیری مخاطبان خویش در امر موضوعی بغرنج ساخت‌و‌ساز می کنید، ممکن میباشد لحن قانونی، مطلوب‌خیس باشد.
هدف ها بازاریابی خویش را در لحاظ بگیرید: لحن محتوای شما بایستی از هدف ها بازاریابی شما حفاظت نماید، چه ارتقا دور اندیشی از اسم تجاری، ساخت سرنخ یا این که ارتقا فروش. مثلا، در صورتی‌که برای تبلیغ یک فرآورده تازه محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید، ممکن میباشد لحن متقاعدکننده و مشتاقانه‌ای را برای تشویق مشتریان به خرید گزینش نمایید.
معرفی سرویس ها وب24: طراحی وب فروشگاهی با کدنویسی منحصر

به‌طورکلی، لحنی که برای بازاریابی محتوای حصول‌وکار خویش تعیین میکنید بایستی شخصیت مارک شمارا منعکس نماید، با کاربر غرض شما هم‌راستا گردد و از غرض محتوای شما هواخواهی نماید. با پیش بینی این کارداران و پایداری به لحن موردنظر، میتوانید مارک خویش را متمایز نمایید و رابطه ها حاذق‌تری با مخاطبان خویش تولید نماید.

توده‌بندی

به طور کلی، لحن محتوا حالتی میباشد که مارک شما با مخاطبان خویش رابطه برقرار می‌نماید و برای جذب مخاطبان، بایستی آموزش سئو در مشهد با تمرکز گزینش گردد. یک لحن ایجاد محتوای مطلوب و هماهنگ با مارک، میتواند موجب ارتقا جذابیت محتوا و اثر بیشتر آن بر مخاطبان گردد. در سود، گزینش لحن مطلوب، برای جذب و نگه‌داری مخاطبان بسیار اصلی میباشد و منجر می شود تا مارک شما فی مابین رقبای خویش متمایز گردد.

بازدید : 5
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 11:39

seo آحاد کل عمل هایی میباشد که برای seo وبسایت و حصول جايگاه مطلوب آن در SERP گوگل اجرا میشود تا ترافیک ارگانیک و یوزرها آموزش سئو در مشهد وب سایت ارتقا پیدا نماید و بی شک از عنایت بالایی برای حصول و شغل های اینترنتی شامل است. به همین خواسته، مجموع وبسایت ها به سرویس ها بهینه سازی و seo وبسایت نیاز داشته و از آن به کارگیری می نمایند. دربین واژگان و اصطلاحات سرویس ها بهینه سازی، واژه و کلمه ای بارها و بارها میچرخد: seo تضمینی؛ مبحثی بسیار مشاجره برانگیز که اختلاف نظرهای فراوانی راجع به آن وجود دارااست. بعضی آن را قابلیت پذیر دانسته و بعضا دیگر معتقدند که ادعای بهینه سازی تضمینی کلاهی میباشد که رمز مشتریان می رود. البته این اختلاف دیدگاه ها از کجا میاید؟

بهینه سازی کاران متعددی معتقدند که هیچوقت نمی اقتدار یک وب سایت را به صورت تضمینی seo کرده و به درجه های بالای گوگل رساند و یا این که سکو دستیابی گردیده آن را محافظت کرد، به دلیل آنکه آپ دیت های الگوریتم های گوگل می‌توانند سکو بندی ها را جا به جا کرده و منزلت وبسایت را تغییر و تحول دهند. همینطور، تارنما های رقبا نیز در اکنون بهینه سازی وب سایت خویش بوده و ممکن میباشد منزلت شمارا بگیرند.

پس با این اکانت، بهینه سازی تضمینی لاف میباشد؟
نه. seo تضمینی لاف وجود ندارد، به شرط اینکه ضمانت های داده گردیده صحیح و منطقی باشند. برای مثال، ما در seo تضمینی ویکی دمی به شما عهد وارد شدن به شیت اولیه گوگل را میدهیم، ولی قسم درجه یک را نه! به دلیل آن که هیچ سایتی نمی تواند تا ابد جايگاه یک را مراقبت نماید.

مقصود از واژه و کلمه تضمینی در عبارت بهینه سازی تضمینی، در واقع ارائه تضمین چگونگی seo میباشد که برای جلب اتکا مشتریانی که بدین ضمانت نیاز دارا‌هستند ارائه می‌گردد. این تضمین ها معمولا دربرگیرنده وصال به کاغذ نخستین گوگل، محافظت داده ها ارائه مشورت کردن و سرویس ها بررسی تارنما، حفاظت توانا، ارائه گزارش های ماهیانه و در جریان بدون نقص گذاشتن کارقرما، و تضمین رجوع و برگشت وجه در شکل عدم توفیق دسته seo میباشد.

چه مواقعی در بهینه سازی تضمینی واقعیت ندارد؟
برای اینکه بتوانید لاف یا این که حقیقی و واقعی بودن تعهدات ارائه گردیده را تشخیص دهید، بایستی به مفاد پایین دقت فرمائید:

وصال به جايگاه یک گوگل
در‌صورتی‌که این آیتم را در تفاهم نامه seo خویش مشاهده کردید، از کذب بودن آن مطمئن باشید. وصال به جايگاه یک گوگل عیر ممکن وجود ندارد، البته به هیچ وجه قابل ضمانت برای هیچ سایتی نیست. همینطور، از آن جایی که بهینه سازی یک رقابت ببین وبسایت های گوناگون میباشد، حتی در شرایطی‌که سایتی را بتوان به درجه یک رساند، نمی قدرت آن را تا ابد در‌این سکو نگه داشت.

مراقبت مستمر سکو
همان طور که فراتر اشاره کردیم، نمی اقتدار یک سکو را تا ابد نگهداری کرد، به خصوص درصورتی که دست از seo آن بردارید! برخی از سئوکاران داعیه می نمایند که مرتبه صفحه های شما بعداز نقطه پایان پروژه seo نگهداری گردیده و تغییر‌و تحول نخواهد کرد. این داعیه تماما خطا میباشد. بی‌شک زمانی از مسابقه بیرون گردید، کسی مکان شمارا می‌گیرد!

همینطور، نمی قدرت مرتبه یک کاغذ را به صورت تضمینی با seo دایم آن نیز نگهداری کرد، به دلیل آنکه حتی در صورتیکه از کل ضوابط گوگل تاسی فرمایید، گشوده هم الگوریتم هایی مانند پیج رنک، دنس گوگل، Freshness، و الگوریتم کبوتر میتوانند مرتبه های وبسایت شما‌را جا به جا نمایند قابل ذکر میباشد که تا‌زمانی‌که وب سایت شما به صحت seo گردیده و از آحاد چارچوب های گوگل تاسی نمایید، هیچ آسیبی به وب سایت شما وارد نشده و صرفا جايگاه های آن مقداری جا به جا می‌شوند.

وصال به جايگاه های بالا در طی کوتاه
اصلی ترین خط قرمزی که در تفاهم نامه seo ممکن میباشد ملاحظه کنید، فیض تصاحب کردن از seo و وصال به مرتبه دلخواه در آموزش سئو مشهد طول کوتاه میباشد. بهینه سازی روند ای طولانی میباشد که وصال به فیض دلخواه از آن ممکن میباشد 3 تا 6 ماه ارتفاع بکشد. در شرایطی که سئوکاری به شما ضمانت وصال به سود دلخواه در طی کوتاه را بدهد، بی‌شک قصد دارااست از تکنیک های seo کلاه سیاه استعمال نماید. استعمال از این تکنیک ها وبسایت شما در طی کوتاه به مرتبه های بالا میرساند، ولی بی شک به پنالتی گوگل در گیر گردیده و آسیبی جبران ناپذیر به وب سایت شما وارد می گردد.

بازدید : 3
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 10:59

شاید تا قبل از اینً در زمینه ی صفحه ها زامبی شنیده باشید، البته دقیقاً میدانید که زامبی پیج چیست؟ چه تاثیری بر seo تارنما دارااست؟ آموزش سئو مشهد چطور می‌اقتدار Zombie Page را پیدا کرد؟ صفحه ها زامبی در اصلً صفحاتی می‌باشند که دیگر مرتبط با وبسایت شما نبوده ولی به دلایلی هنوز در تارنما شما حضور دارا‌هستند. یک Zombie Page همان طور که از اسمش پیداست قادر است هیچ گاه خودش را نماد ندهد و شما متوجه حضورش نشوید ولی هنگامی که خودش را علامت دهد، می تواند جراحت‌های دور از شوخی به وب سایت وارد نماید.

در‌این نوشته‌علمی، نگاهی ظریف‌خیس بدین خوا هیم داشت که صفحه های زامبی چیست و به چه شکل میتوانید برای مدام از شر آن ها خلاص گردید.

زامبی پیج(Zombie Page) چیست؟
زامبی پیج‌ها صفحه های مرده‌ای در وب سایت می باشند که ترافیک ناچیزی دارا هستند و هیچ ارزشی برای یوزرها یا این که موتورهای کاوش ارائه نمی‌دهند. این صفحه ها مانند زامبی‌ها در دنیای حقیقی و واقعی، زنده به حیث می‌رسند، البته در واقع هیچ عملکردی ندارند.

زامبی پیج‌ها به دلایل مختلفی ممکن میباشد در وب سایت شما ساخت‌و‌ساز شوند. بایستی این را بدانید که آحاد تارنما‌ها دارنده این صفحه ها می‌باشند و شما صرفا فعالیت موثر شما در عوض این صفحه های دو چیز میباشد:

اذن ندهید محتواهای منتشر گردیده در سایت شما طوری باشد که به زامبی پیج تبدیل شوند.
صفحه های زامبی را در وب سایت شناسایی کرده و از در میان ببرید.
عامل تولید Zombie Page چیست؟
تا اینجا متوجه شدید که زامبی پیج چیست؛ البته به هیچ وجه این صفحه ها چرا در یک وب سایت تشکیل میگردند؟ دلایل زیادی وجود داراست که سبب ساز میگردد یک نوشته‌ی‌علمی، یک پست، یک وبلاگ یا این که یک برگه به Zombie Page تبدیل خواهد شد. مهم‌ترین این دلایل عبارت اند از:

محتوای غیرجذاب: محتوایی که برای یوزرها اثر گذار یا این که جالب نباشد، به گذر زمان مجال بازدیدکننده‌ای جذب نمی‌نماید و به زامبی پیج تبدیل می شود.
اشتباهات فنی: صفحاتی که با سرعت زیر لود می شوند، دارنده خطاهای کدنویسی میباشند یا این که برای دستگاه‌های گوشی با صرفه نشده‌اند، میتوانند به زامبی پیج تبدیل شوند.
عدم به‌روزرسانی: صفحاتی که برای بازه زمانی وقتگیر به‌روز نشده و محتوای نو به آنان اضافه نشده میباشد، از نگاه موتورهای کاوش ارزشی ندارند و به گذر زمان فرصت ترافیک خویش را از دست میدهند.
پیوند‌های شکسته: صفحاتی که دارنده تعداد متعددی لینک و پیوند شکسته می‌باشند، تحت عنوان صفحاتی کیفیت عالی ذیل شناخته گردیده و ممکن میباشد به زامبی پیج تبدیل شوند.
زامبی پیج چه تاثیری بر seo وبسایت دارا‌هستند؟
قضیه اساسی ما درین نوشته ی علمی این میباشد که زامبی پیج های مو جود در یک سایت چه تاثیری می توانند بر seo وب سایت بگذارند؟ بدیهی میباشد که‌این صفحه های میتوانند اثر منفی بر سئوی وبسایت شما داشته باشند. به عنوان مثال این تاثیرات می‌اقتدار به مورد ها ذیل اشاره نمود:

کاهش سکو در موتورهای کاوش: موتورهای کاوش به صورت مداوم چگونگی صفحه های اینترنت را محاسبه می‌نمایند. زامبی پیج‌ها تحت عنوان صفحاتی کیفیت خوب زیر شناخته می گردند و مرتبه آن‌ها در نتیجه ها کاوش کاهش می یابد.
ارتقاء نرخ پریدن: آغاز بدانید نرخ پریدن چیست. Bounce Rate به درصدی از بازدیدکنندگان گفته میشود که بعداز مشاهده یک کاغذ، آموزش سئو در مشهد از وبسایت بیرون میشوند. زامبی پیج‌ها به جهت محتوای نامربوط یا این که ایرادات فنی، نرخ پریدن بالایی دارا‌هستند. نرخ پریدن بالا به موتورهای کاوش نشانه می دهد که شیت برای یوزرها موثر وجود ندارد و مجددا سکو آن را کاهش میدهد.
مصرف میزان دارایی خزش: خزنده‌ها برای کشف و فهرست کردن صفحه های اینترنت در وب کار می‌نمایند. خزیدن زامبی پیج‌ها اتلاف وقت و دارایی خزش میباشد و بازدارنده از میشود که آنان به صفحه های مهمتر وبسایت شما بپردازند.

بازدید : 5
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 10:58

الگوریتم Medic
Medic Algorithm در سال 2018 بوسیله گوگل به روزرسانی شد و وبسایت های متعددی را ذیل اثر قرار بخشید که منجر تغییرات بزرگی در سکو بندی وب سایت ها شد. الگوریتم مدیک یا این که طبی، همانگونه که از اسمش نیز پیداست، وبسایت های پزشکی میباشد. ادله این قضیه نیز آن میباشد که از تکثیر داده ها خطا درباره پزشکی و تندرست، آموزش سئو مشهد پرهیز نماید. وقتی که گوگل این بروزرسانی را ارائه کرد، همگی تارنما هایی که در مسئله پزشکی، سالم، مشورت تندرست و حتی مدل معاش عمل می کردند، ذیل اثر این الگوریتم قرار گرفتند. ولی بعضا از وبسایت هایی هم که زیر اثر این الگوریتم مرتبه شان جا به جا شد، مرتبط با وب سایت های غیرپزشکی بودند.

الگوریتم Fred
این الگوریتم نسبت به الگوریتم های دیگر در زمره جدیدترین الگوریتم های گوگل در محتوا قرار می‌گیرد. به این دلیل که در هفتم مارس سال 2017 بوسیله گوگل به روزرسانی گردیده‌است. در توضیح اسم این الگوریتم می بایست بگوییم که Gary IIIyes در توییتر ذکر کرد که کلیه به روز هایی که از این پس منتشر میگردند و نامی برایشان نیست، شخص نامیده می‌گردد.

تارنما های بی چگونگی، اللخصوص تارنما هایی که از افیلیت مارکتینگ به کار گیری می نمایند، زیر اثر این الگوریتم قرار گرفتند. این الگوریتم به امداد الگوریتم E-A-T امداد می نماید تا وبسایت هایی که در حاصل به یوزرها نشان داده میشود، از چگونگی موردنیاز بهره مند باشند. در حیث داشته باشید که در صورتیکه تارنما شما خصوصیت های ذیل را داشته باشد، احتمالا بوسیله این الگوریتم از سکو های بالا حذف خواهد شد و به درجه های تحت خیس تبعید گردد!

تبلیغات متعددی را در سایتتان قرار می دهید
محتواهای بی چگونگی دارید
پیوند سازی های بی چگونگی جاری ساختن می دهید. (در‌حالتی که میخواهید که لینک و پیوند سازی های با کیفیتی اعمال دهید، نوشته‌علمی بک لینک و پیوند در بهینه سازی را رسیدگی فرمایید)
تعداد پیوند های افیلیت زیاد میباشد
تبلیغات متعددی در محتواها دیده می شود
مخاطبان بامحتوای شما تعاملی برقرار نمی‌کنند.
در‌حالتی که وبسایت شما این مشخصات را داراست، خوب میباشد این ها را رفع نمائید تا از اثر این الگوریتم در تامین بمانید.

الگوریتم Possum
این الگوریتم در فارسی به الگوریتم موش کور دارای شهرت میباشد. این الگوریتم را می توانن کامل کننده رویکرد الگوریتم کبوتر دانست که به بهبود seo محلی امداد می نماید. به یاری این الگوریتم هم یوزرها می‌توانند حاصل جستجوی در حدود خودشان را مشاهده نمایند و هم دستیابی و امور می‌توانند مشتریان متعددی را پیدا نمایند. فرض نمائید که شما در پی یک دکتر معالج دارای تخصص پوست میباشید. گوگل به یاری این الگوریتم، دکتر معالج کارشناس پوست هایی که در مجاورت شما می‌باشند را به شما آرم میدهد که می‌تواند هم برای شما موءثر باشد و هم برای پزشک معالج کارشناس پوست!

الگوریتم رنک برین
Rank Brain Algorithm یک کدام از الگوریتم های سئو گوگل میباشد که قادر خواهیم بود بگوییم به خیال هوشمندی آموزش سئو در مشهد خاصی که داشت، یکی‌از الگوریتم های پر اسم و رسم گوگل شد. گوگل درین الگوریتم از سیستم یادگیری ماشین استعمال نموده است که میتواند کلماتی که برایش غریبه می باشند را پیش گویی بزند و معنای شبیه آن را پیدا نماید و بر طبق آن حاصل مرتبط تری برای استفاده کننده نشانه دهد. این الگوریتم در سال 2015 منتشر شد و در سال 2016 گوگل به طور رسمی اظهار کرد که‌این الگوریتم، یک کدام از سه الگوریتم اساسی برای جايگاه بندی کردن تارنما ها میباشد. در شرایطی که می‌خواهید از الگوریتم رنک برین برای بهینه سازی سایتتان به کار گیری نمایید، صرفا کاری که میتوانید اجرا دهید، این میباشد که محتواهای باکیفیت تری بنویسید.

بازدید : 8
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 11:00

یک کدام از اثر گذار ترین استدلال در گسترش و بسط seo،کلمه ها کلیدی است،شما بایستی بدانید حتی هنگامی برهه زمانی های متعددی را صرف تایپ کردن آموزش سئو در مشهد نوشته‌ی‌علمی میکنید حتی شایسته ترین جمله‌ها و دیدنی ترین متن ها را هم بنویسید،با صرف لحاظ از به کارگیری کلمه ها کلیدی،محتوای شما اثر گذار نخواهد بود،و شما بسط دیده گیر و مد لحاظ خویش را در وبسایت خویش نخواهید رویت کرد،در پی به زمینه چیستی کلماتی کلیدی خوا هیم پرداخت و خط مش های استحصال مهارت تایپ کردن عبارات کلیدی را یادگرفتن خوا‌هیم بخشید به کلماتی،کلمه ها کلیدی می‌گویند که بزرگترین و کاربردی ترین،لغت در وبسایت شما باشد،به ذکر بی آلایش خیس،کلماتی که یوزرها آن را بیشتر در مرورگر گوگل کاوش نمایند،آن کلمه ها،عبارات کلیدی خواهند بود،از جمله کمپانی شما یک سایتی را پیاده سازی نموده است،مربوط به حوزه‌ کاری شما،که به فرض کارواش میباشد،کلمه ها،کارواش ماشین ،شایسته ترین کارواش در ناحیه ۱۳تهران و....عبارات کلیدی شما می گردد

چه طور میشود نقش عبارات کلیدی را در بهینه سازی وب سایت خویش پیدا نمایید؟
شما وقتی متوجه اثر اختصاصی کلمه ها کلیدی خواهید شد که بخواهید وبسایت خویش را که به وسیله طراح وب سایت پیاده سازی کردید،در جايگاه بالا قرار دهید،درین فرمان طراحی وب شما اصلی میباشد اما seo وب سایت شما نقش مهم را در این باره دارااست، بایستی این را بدانید که وقتی که شما از لغات کلیدی به کارگیری نمایید سطح بهینه سازی تارنما شما نیز توسعه و گسترش خواهد کرد

شما درپی می بایست بدانید که محتوای تارنما شما هم بسیار اصلی میباشد هویدا میباشد در صورتی‌که محتوای وبسایت شما جذاب و در میان عوام مردم دارای اسم و رسم و کارآمد باشد واحد سنجش بازدید برگه شما نیز ارتقاء می‌یابد،شما ضمن شعور موضوعی محتوای تارنما خویش باید این را هم در لحاظ بگیرید که از چه کلماتی بایستی استعمال فرمایید،چه کلماتی،در محتوای مطالب شما ،لغات کلیدی محسوب می گردند

درصورتی که می‌خواهید به‌این شعور برسید با اینجانب در یاروهمدم باشید

چه کلماتی،لغات کلیدی عالی محسوب می‌شوند؟
آیا شما میتوانید عبارات کلیدی موءثر را شناسایی نمائید؟آیا می‌دانید کلمه ها کلیدی مربوطه بایستی دارنده چه خصوصیت هایی باشند که نسبت تمایز آن‌ها نسبت به دیگر کلمه ها بیشتر باشد؟با پاسخگویی بدین دوسوال و ادراک این مسئله شما می توانیدکلمات کلیدی مطلوب تارنما خویش را تشخیص بدهید،از این رو وبسایت شما به نقط ی اوج خویش خواهد رسید

برگزیدگان کلمه ها کلیدی،کلماتی می باشند که جستجوی آنها در مرورگر ها خیلی زیاد باشد و یوزرها آنان‌را بیشتر سرچ نمایند،شما وقتی که بتوانید لغت ها کلیدی موثری را که می‌دانید سرچ آنان در وبسایت ها فراوان میباشد گزینش نمایید،خاطرتان گردآوری باشد که قدم اصلی و ویژه ای در قبال گسترش بهینه سازی سایتتان برداشته اید،توان در دست گرفتن شما در این مورد شرط اولیه توفیق در این شیوه میباشد. در سود ترافیک وبسایت شما یک سری موازی گردیده و در پایان درآمد تجارت شما نیز ارتقا خواهد یافت این ها را با آنالیز و نظارت در کلمه ها کلیدی به دست خواهید آورد

مقصود مهم کاوش چیست؟
شما با ادراک این مسئله و یافتن جواب درست بدین پرسش می‌فهمید که از شاخص ترین میزان ها تعیین کلمه ها کاربردی و کلیدی میباشد،شما بایستی با خویش آموزش سئو مشهد تصور کنید مقصود مخاطب از کاوش این لغت ها چیست؟شما می بایست در همت باشید که ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی برگه خویش را طوری کتابت نمایید که همه سولات و نیاز های یوزرها را رفع فرمائید،شما با توسعه در منطقه seo وب سایت خویش،به تعدادی مزایا دست می‌یابید برای مثال،خریداری نمودن یک ارتباط اثر گذار بت یوزرها وب سایت خویش،در موضوع رقابت با همیاران خویش در سطح بالایی قرار خواهید گرفت،پریدن وب سایت خویش را به حد معقولی ذیل خواهید آورد

بازدید : 4
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 11:01

برندسازی برای تمامی استخراج و شغل های بلندمرتبه و خرد اصلی میباشد. پیاده سازی و قرار دادن لوگوی مارک شما آموزش سئو در مشهد به حیث کلی بیننده یاری می نماید. لوگوهای پیاده سازی گردیده ماهر با توفیق دیده مشتری را به خویش جلب می نمایند و تصویر واضحی از صدای اختصاصی مارک ارائه میدهند. مکانی را در وبسایت خویش گزینش فرمایید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند کناره بالا سمت چپ، چون اینجاست که دیده طبیعتا استارت به نسخه برداری یک وبسایت می نماید.

۶ – سعی

برای اینکه بدانید وب سایت شما تلاش نیکی داراست عالی میباشد سوالاتی را از خویش بپرسید. آیا سایت کاربردی میباشد؟ آیا خطاها بارگزاری یا این که فساد پیوند نیست؟ آیا خصوصیت های امنیتی وبسایت برای شما کافی میباشد؟ آیا هیبت های تماس ، حیث سنجی و برخورد مشتری ها در مکان قابل قبولی قرار گرفته اند؟ سرعت بارگذاری صفحه های چقدر میباشد؟

۷ – ناوبری

یک تارنما نباید برای پیمایش طاقت فرسا و سرگردان کننده باشد و مخاطب سایتی را که در آن نتواند هرچیزی را می‌خواهد پیدا نماید سوراخ می کند. به نحوی که یک بازدید کننده تازه می‌باشید تمامی چیز را نظارت نمایید. همینطور پیکمایش صحیح وبسایت شما به موتورهای کاوش برای خزیدن امداد می نماید و سبب ارتقاء جايگاه شما می‌گردد.

۸ – فراخوانی برای مبادرت

یک توصیه از صمیم قلب مانند “امروز با ما تماس حاصل نمایید” نماد میدهد که تجارت شما میخواهد با مشتریان خویش رابطه برقرار نماید. این اصلی میباشد که فراخوان ها برای مبادرت برای سطح تعامل بازدیدکنندگان با کمپانی شما مطلوب باشد. صرف حیث از آنچه که از بازدیدکنندگان میخواهید در هر کاغذ یک مبادرت برای تماس بگذارید.

۹ – مجال لود کوتاه

در بخش های گذشته هم گفتیم سرعت تارنما را فراموش نکنید. هنگام جستجوی داده ها آنلاین، هیچ چیز بیشتر آموزش سئو مشهد از فرصت بار گذاری نماید بازدیدکنندگان را آزار نمی دهد. برای ارتقاء نگهداری مشتری و ارائه یک تجربیات کاربری مثبت، بعداز راه‌اندازی تارنما خویش، به طور عصر ای مجال بار گذاری آن را محاسبه فرمائید. مجال‌های بار گذاری کوتاه به مشتریان اطلاعاتی را که می خواهند می دهد. در صورتی وب سایت شما نتواند ارائه دهد، وب سایت حریف این فعالیت را اجرا خواهد اعطا کرد.

بازدید : 10
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 11:55

طراحی این تکنیک مستلزم مهارت و تخصص بالایی میباشد؛ ولی در صورتی تارنما شما رقیبی دور از شوخی آموزش سئو مشهد برای وبسایت‌های شبیه باشد، رقبا از این اجرا این عمل صرف نطر نمی کنند. بنابراین مهاجم کوشش می‌نماید رخنه‌‌ها و حفره‌های امنیتی تارنما شما‌را پیدا کرده و از آنان به عایدی خویش استعمال نماید. به همین جهت اعتنا به فاکتورهای مربوط به ارتقاء امنیت تارنما از التفات بالایی منتفع می‌باشند. در‌صورتی‌که امنیت وبسایت شما ذیل باشد، رقبا به راحتی می توانند به کد و محتوای تارنما‌تان دسترسی پیدا کرده و آنان‌را تغییر‌و تحول دهند. یعنی حریف می‌تواند کد سایت را تغییر و تحول دهد تا ورقه‌ای که برای شما اکران داده می‌گردد با برگه‌ای که برای یوزرها اکران داده میشود به صورت کلی تفاوت داشته باشد. این مورد تاثیرات مخربی بر درجه بندی شما خواهد داشت و اعتبار ورقه شما‌را از در میان می برد.

شیوه رویارویی: برای پیشگیری از طراحی این ترفند و عدم دسترسی حریف با کد تارنما‌تان بایستی عملکرد نمایید مدام قابل انعطاف افزارهای پشتوانه گیر و همگی ارکان آیتم به کار گیری در طراحی سایت را آپدیت نگه دارید. خلال این با ساخت‌و‌ساز یک اسکریپت می توانید از صفحه های سایت خویش ورژن حمایت کننده تنظیم کرده تا بتوانید در طی بروز هر سیرتکامل ایراد در تغییر و تحول محتوا و یا این که کد تارنما، سریعا ورژن حمایت کننده گیری گردیده را جایگزین ورژن هک گردیده فعلی نمائید.

حذف کلی تارنما از گوگل
واپسین ترفند طراحی بهینه سازی منفی در یک تارنما نیز حذف کلی آن از گوگل میباشد که دراین‌صورت کلاً مغلوب حریف خویش خواهید شد. البته وجه تمایز این ترفند با بقیه ترفندها درین میباشد که‌این طرز اساسا بوسیله کارگر کهن شما که اینک به استخدام حریف درآمده‌اند، طراحی برنامه و ایفا میگردد. حریف با دسترسی به برخی داده ها امنیتی شما قوی به حذف بدون نقص سایت‌تان نخواهد بود و صرفا عده ای که به اکانت‌های شما دسترسی داشته‌اند، کار کشته به اعمال این فعالیت می باشند. کارکنان کهن شما میتوانند در سرچ کنسول سایت تغییراتی به وجود آورند و آن را کاملا از ایندکس گوگل حذف نمایند. این اشخاص همینطور میتوانند همگی خزنده‌ها (به عنوان مثال ربات‌های گوگل) را از Crawl کردن برگه شما جلوگیری کردن کرده و همگی کار‌های آنان‌را مسدود کنند.

طریق رویا رویی: شایسته ترین طریق برای پیشگیری از حذف وبسایت دارای اعتبار شما از گوگل این میباشد که همگی اکانت‌های کاربری پرسنل را قبل از تسویه و انقطاع همیاری با آنها تمیز کرده و همگی دسترسی‌های آن‌ها را از در میان ببرید. براین اساس کارکنان دیرین دیگر نمی‌توانند به داده ها و اکانت‌های سری شما دسترسی پیدا کرده و در آن ها تغییر‌و تحول به وجود آورند.

شیوه رویارویی: در حالتی‌که متوجه ساخت و ساز تغییراتی در سایت‌تان گردیده‌اید، سریعا به سرچ کنسول خویش مراجعه کرده آموزش سئو در مشهد و آیتم «Removal» را گزینش فرمایید. درخواست‌های نو (New Request) را پژوهش فرمائید و در شکل وجود هرگونه درخواست نو، سریعا آیتم «Cancel» را تعیین نمائید و کلیه درخواست‌ها را رد فرمائید. افزون بر آن فولدر robots.txt خویش را نیز تحقیق فرمائید تا متوجه گردید که آیا همه ربات‌های خزنده در اکنون فعالیت می باشند یا این که نه. با اجرا این امور به راحتی میتوانید تهاجم ها حریف را در جهت حذف سایت خویش از گوگل خنثی فرمائید.

بازدید : 8
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 11:35

هیبت نام نویسی اخذ مجله ایمیلی
هیبت تصویب نشانی آدرس اینترنتی برای اخذ روزنامه نیز از سایر نصیب‌های مایحتاج در سایدبار میباشد که به صورت غیرمستقیم موجب آموزش سئو در مشهد ارتقاء ترازو بازدید از تارنما و اما وفاداری یوزرها به تارنما گردد. وقتی که یوزرها از تحقیق محتواهای وبسایت شما لذت ببرند، به احتمال زیاد نسبت بازرسی مطالب آینده شما عشق مند گردیده و جهت تدبیر از تکثیر جدیدترین مقاله‌ها تارنما، مبادرت به وارد کردن نشانی پست الکترونیک برای اخذ روزنامه ایمیلی خواهند کرد. بدین ترتیب همت نمائید هیبت وارد کردن نشانی اینترنتی را در قسمت‌های بالایی ردیف سایدبار وب سایت خویش قرار دهید تا در معرض روئت کرد یوزرها قرار داشته باشد.

تبلیغات
محتوای تبلیغاتی نیز یکی از دیگر از محتواهای مطلوب برای سایدبار میباشد که فارغ از ساخت و ساز مزاحمت و رقم تناول کردن تجربیات کاربری منفی برای بازدیدکنندگان، در کناره تارنما اکران داده می گردد. تبلیغات در وبسایت‌ها معمولا به طور پاپ آپ و در هنگام اسکرول صفحه های وبسایت بوسیله یوزرها ظواهر میشوند که‌این طریق از تبلیغات برای اکثری از بازدیدکنندگان خوشایند نبوده و طیف بزرگ از آن‌ها به‌سرعت تبلیغ را بسته و محتوای آن را پژوهش نمی کنند. البته هنگامی که تبلیغات در نصیب سایدبار وبسایت قرار داده شوند و مزاحمتی برای یوزرها نداشته باشند، قابلیت و امکان بازدید از آن ها ارتقاء پیدا کرده و به‌دنبال آن بازدهی نتایج از تبلیغات نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. بنابراین میتوانید به روشی به طور کامل اثرگذار در وبسایت خویش تبلیغات جاری ساختن داده و از روش آن درآمدزایی نمایید.

با قرار دادن این محتواها در سایدبار میتوانید یک سایدبار دیدنی و کاربرپسند برای وبسایت خویش پیاده سازی کرده و از روش آن نرخ تبدیل و معیار بازدید از سایت‌تان را ارتقا دهید.

عده بندی

ما درین مقاله، قضیه سایدبار چیست و پیاده سازی سایدبار چه اهمیتی دارااست را تماما گزینه پژوهش قرار دادیم و شمارا آموزش سئو مشهد با محتواهای مطلوب برای درج در سایدبار نیز آشنا کردیم. همانگونه که خواندید سایدبار (Sidebar) به عبارتی ردیف‌های عمودی میباشد که در کناره‌های سمت چپ یا این که راست وبسایت و در کنار مقاله اساسی قرار میگیرد و دقت مخاطب را به قسمت‌های اصلی دیگر وبسایت همانند مطالب پر طرفدار جلب می‌نماید.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 2829
  • بازدید کلی : 5081
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی